Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

12/04/2017

Pamiętniki z grudnia








blogmas /3/

17 komentarzy :

  1. Zabierz mnie do miejsca gdzie jest tyle śniegu! To przyozdobienie biblioteczki, kocham lampki świąteczne. Czas się zabrać za "Zakon mimów". :)
    A i kota nie mogło zabraknąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne lampki na biblioteczce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej zdjęć poproszę :)
    Oczywiście zdjęcia z kotkiem najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia. I te książki i lampki. *_* :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) U mnie czeka na swoja kolej właśnie "Czas żniw" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie. Regał z lampkami świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy dni i jedno życie ! Brzmi dobrze. Chętnie bym przeczytał tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pojawi się recenzja tej książki u mnie na blogu!

      Usuń
  8. biblioteczka wygląda cudownie, a takie posty kocham najmocniej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta zakładka do książek :) Piękna ta twoja biblioteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka