Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

7/26/2016

Las Tajemnic, Erin Hunter - Recenzja

W klanie jest zdrajca. Komu zaufa Ogniste Serce?

Napięcie wśród kotów zamieszkujących las osiągnęło niespotykany dotychczas poziom. Wierność klanowi traci na znaczeniu. Dotychczasowy przyjaciel w okamgnieniu stać się może wrogiem, a niektóre koty skłonne są nawet zabić, by osiągnąć to, czego pragną.

Ogniste Serce jest zdecydowany poznać prawdę tajemniczej śmierci Rudego Ogona. Nie wie jednak, że lepiej, by pewne tajemnice nie ujrzały światła dziennego...

Kolejny tom "Wojowników", kolejne przygody bohaterów, kolejne zaskoczenia, czyli to co uwielbiam w tej serii najbardziej.

 Na kolejny tom tej wspaniałej serii czekam parę miesięcy no i co? I doczekałem się! 

Szczerzę muszę wam powiedzieć, że opłacało się tyle czekać na tą książkę, ponieważ naprawdę mile mnie zaskoczyła. Zresztą tak jak jej poprzedniczki.

Może to co teraz napisze okazać się może spoilerem, a może nie? Tak czy siak ta część jest jednym wielkim łamaczem serducha. W książce jest wiele "cierpienia" nie w tym sensie dla głównych bohaterów, ale dla nas! Chociaż wydaje mi się, że tak jak w poprzednich częściach koty odnoszą wiele cierpienia podczas swoich walk haha.

We wszystkich klanach panuje bardzo napięta atmosfera. Moje poglądy co do wszystkich klanów się zmieniły. Klanu Cienia jak nie lubiłem tak nie lubię, ale jeżeli chodzi o Klan Rzeki w tej części podbił moje serce i to totalnie. Koty z Klanu Wiatru można było poznać z o wiele innej strony niż z tej, którą poznaliśmy w poprzedniej części. No cóż zgaduję, że nie jestem jedyną osobą, która twierdzi, że w tej części pokazały się ze swojej gorszej strony. Klan Pioruna jak lubiłem tak lubię.

Książka tak jak poprzednie części jest napisana językiem prostym, a więc nawet najmłodsi czytelnicy nie będą mieć problemu z tym, aby przeczytać tą książkę. Ta cała seria jest moim największym odkryciem tego roku i już teraz oficjalnie mogę wam potwierdzić, że planuję przeczytać całą serię w języku angielskim, ponieważ tak jak napisałem wyżej książka jak i cała seria jest napisana naprawdę bardzo prostym językiem.

A więc tak jak widać książka (CAŁA SERIA! NO HALO!) składa się z samych plusów. Hmmm. Chociaż jeżeliby zastanowić się odrobinkę dłużej to znajdzie się jeden dosyć istotny minus serii. Autorki, który "ukrywają" się pod pseudonimem Erin Hunter kończą każdą książkę w bardzo nieodpowiednich momentach. Przecież ja już chcę wiedzieć co będzie dalej, a chyba nie wytrzymam do listopada. Właściwie to autorki w ogóle nie powinny kończyć tej serii haha.


★★★★★★★★★★

Las Tajemnic, Erin Hunter, Wydawnictwo Nowa Baśń, 2016

Za przeczytanie tej cudownej książki dziękuję Wydawnictwu Nowa Baśń!

17 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy post, zaciekawiła mnie ta książka i z chęcią przeczytam. Na razie mam już na swojej półce sporo innych, więc minie trochę czasu, nim dotrę do tej, ale sądząc po tym, co tu napisałeś, warto czekać.
    Pozdrawiam,
    Oliwia
    xxxolix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zachęcam do przeczytania :)

      Usuń
  2. A więc mam zajęcie na wakacje, przekonałeś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam ją, rownież mile mnie zaskoczyła. Na ogół nie czytam tego typu książek ale polecił mi ją kolega. Przeczytałam ją bardzo szybko, tak mnie wciągnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm osobiście nie lubię takich książek ;)
    Ale bardzo dobra recenzja :)
    Pozdrawiam!

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że warto się przekonać ;) Dziękuję!

      Usuń
  5. Hmmm osobiście nie lubię takich książek ;)
    Ale bardzo dobra recenzja :)
    Pozdrawiam!

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że warto się przekonać ;) Dziękuję!

      Usuń
  6. To nie mój gust, ale może się na nią skuszę. Przekonywująca recenzja, a okładka jest urocza :D

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię książek tego typu, ale z chęcią przeczytam inne twoje recenzje! :))
    Pozdrawiam xoxo
    jbeksiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę już słyszałem o tej serii i może kiedyś po nią sięgnę? Kto wie, co przyniesie czas? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka dzisiaj do mnie przyszła i w najbliższych dniach się za nią zabiorę. Mam nadzieje, że III tom Wojowników i mi się spodoba :D
    Pozdrawiam :)
    Natalia z Książki widziane oczami Natalii
    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka