Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

1/06/2017

Urodziny bloga + konkurs!

Tak to już rok! Nawet nie wiem kiedy ten czas tak szybko przeleciał! Pamiętam kiedy pisałem pierwszego posta, pierwsze recenzje, komentarze, obserwacje! Naprawdę dziękuję za wszystko! Zazwyczaj w takich postach o rocznicy założenia bloga są różnego rodzaju podsumowania, ale u mnie takie pojawiło się już w poście o podsumowaniu roku 2016, a więc zapraszam serdecznie. Myślałem, że blog to będzie taka kolejna zabawa, która znudzi mi się po paru tygodniach, a ja "wytrzymałem", aż rok i ani mi się śni, żeby przestawać! Jeszcze raz za wszystko dziękuję, a z powodu tej mojej rocznicy mam dla was dwie świetne wieści! W najbliższym czasie pojawią się trzy konkursy! Jeden na moim instagramie (thelunabook), a dwa na blogu. Na instagramie będzie to rozdanie zakładkowe, na blogu konkurs z jedną książką i kolejna niespodzianka! Tak spodobał wam się pomysł, z tym komentowaniem, że postanowiłem zorganizować kolejną edycję (poprzednią wygrała Klaudia Malik)! Osoba, która skomentuje najwięcej moich postów do 31 marca (data może ulec zmianie!) dostanie ode mnie wybraną przez siebie książkę! To na tyle w tym poście. Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za cały rok!

No dobrze teraz czas na to, na co wszyscy czekają czyli na konkurs!




Ostatni konkurs robiłem w wakacje, a od tego czasu minęło już ponad pół roku... Od tej chwili się to zmienia i konkursy będą o wiele częściej! Jeszcze jeden, najprawdopodobniej pojawi się w styczniu! Czas na zasady.

1. Organizatorem konkursu jestem ja.
2. Sponsorem nagrody również jestem ja.
3. Zgłaszać można się tylko i wyłącznie pod tym postem, do 20.01.17
4. Wysyłka tylko i wyłącznie na terenie Polski!

UWAGA!!!
Za obserwacje bloga ma się dodatkowy los! Za obserwacje mojego instagrama ma się kolejny dodatkowy los, czyli już trzeci! (nazwa instagrama: thelunabook). Do tego jeśli polubisz mojego fanpage'a, (którego swoją drogą założyłem przed chwilą, a jego nazwa to również thelunabook), masz już cztery głosy!

5. Wzór zgłoszenia:

Biorę udział!
Obserwuję bloga jako: (nazwa),/i/lub instagrama jako: (nazwa) i/lub fanpage'a (imię i nazwisko)
email: (adres email)

7. Ze zwycięzcą skontaktuje się drogą mailową
8. Zwycięzca zostanie wybrany przez losowanie!

Życzę wszystkim powodzenia!

117 komentarzy :

  1. Biorę udział! :)
    Obserwuję:
    bloga jako: Natalia Kosin
    instagrama jako: natalia_czyta
    fanpage'a jako: Natalia Kosin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia!
      Twoje numerki;
      1,2,3,4

      Usuń
    2. zapomniałam podać maila xD natalia.kosin.181@gmail.com

      Usuń
    3. Faktycznie nie zauważyłem :D

      Usuń
  2. Biorę udział :-) Lubię i obserwuję jako Izabela Małgorzata ( bloga i f)izabela_wolska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: sprochniala
    instagrama jako: zofiawkrainieksiazek
    fanpage'a Zosia Szczerbińska
    email: zofiaszczerbinska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Edyta Sawicka
    fanpege'a Edyta Sawicka
    email: edytella996@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział
    Bloga obserwuje jako Magdalena Redlińska
    Instgram jako magdalena_redlinska
    Fanpage'a jako Magdalena Redlińska
    Email:magda3003@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział! :)
    Obserwuję bloga jako: Małgosia Xxookds
    Obserwuję instagrama jako: gosiunia77777
    Obserwuję fanpage'a jako: Małgorzata Wójcik
    e-mail: gosia910723@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział, a co! :D
    Obserwuję blog jako: Natalia Patorska
    Instagram jako: nadeine_
    Fanpage jako: wciąż Natalia Patorska :)
    e-mail: nadeine@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Cię u mnie widzieć! <3
      Życzę powodzenia!
      Twoje numerki;
      23,24,25,26

      Usuń
  8. Biorę udział! 😊
    Obserwuję bloga jako: Paulina S.
    Obserwuję instagrama jako: shifts_happen6. Lubię fanpage jako Paulina Szuba.
    Email: paulina960503@wp.pl
    Pozdrawiam. ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że robisz konkursy, ale ja jakoś szczęścia nie mam i sobie odpuszczę, ale za pomysł masz koma i obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Sofii Buho
    email: sonia.27@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział:)
    Obserwuję bloga jako: Katarzyna Iwańczak
    Lubię Fanpage jako: Katarzyna Iwańczak
    kki13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział! :)
    obserwuję bloga jako: Aleksandra Abłażewicz
    obserwuję instagrama jako: paralume_photos
    lubię fanpage jako: Ola Abłażewicz
    email: olsonek123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie gratulacje za prowadzenie bloga oraz za pomysły z konkursem, trzymaj tak dalej! :)

    Pozdrawiam

    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/10/dokonaj-w-koncu-tej-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział!
    obserwuję bloga jako: Ixyria
    obserwuję instagrama jako: olifvx
    lubię fanpage jako: Oliwia Ksiądz
    email: olifka12@interia.pl

    Powodzenia wszystkim! + gratulacje, rok to już sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy bloga! Życzę pomysłów na nowsze posty i dalszego rozwijania się bloga. Ja nie biorę udziału w konkursie, bo nie mam do konkursów szczęścia. :') //Sohee

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji roku na blogu, życzę więcej inspiracji oraz więcej obserwatorów. Zyczę powodzenia wszystkim osobom, które biorą udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  17. czytałam książkę, ciekawa jest, życze również wszystkiego dobrego w dniu urodzin bloga, oby więcej inspiracji! :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: (Aleksandra D)

    fanpage'a Aleksandra Duda
    email: oluchna067@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Gab riela
    email: gabrysiek96@gmail.com
    Baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia!
      Baneru nie trzeba było wstawiać, ale dziękuję bardzo i za to otrzymujesz jeden dodatkowy los :)
      Twoje numerki;
      48,49,50

      Usuń
  20. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Zuzanna P
    email: pzuzanna94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Sylwia Jamrozik
    fanpage'a jako Sylwia Jamrozik
    email: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria Guziewicz
    Obserwuję instagrama jako: wiktoriaguziewicz
    Lubię fanpage'a jako: Dagmara Męcina
    email: vicky-7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Zaczytana56 MamaDela
    email: (adres email) dela56ad.wrob@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział! :)
    Obserwuję bloga jako:Monika X
    moj email monika126@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Książki Dobre Jak Czekolada
    email: karolinaukawska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ^^

    Obserwuję bloga jako: _obsessionwithbooks_
    Instagram: _obsessionwithbooks_
    E-mail: wiki2523@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję urodzin bloga! Życzę dalszych sukcesów! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam, że aż mi się przypomniały moje początki w blogosferze :) Czas szybko mija. Fajnie, że nie znudziła Ci się ta przygoda z blogowaniem, bo dzięki temu można się rozwijać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nigdy mi się nie znudzi, ale to chyba niemożliwe :D

      Usuń
  29. Gratuluję wytrwałości i życzę powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga! Więcej wpisów i wytrwałości. Obserwuję, uwielbiam książkowe blogi bo sama kocham czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział! :)
    Obserwuję bloga jako Sylwia Kobylińska
    email: sylwucha_k@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Dominika Pyza,
    instagrama jako: zatraceni_w_kartkach
    email: kissix72@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje już roku tutaj.
    Życzę ci na nowy rok wytrwałości i dążenia do celu

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Klaudia B
    Instagrama jako: klaudiabilska
    Email: klaudia2075@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Ola Grudzień i instagrama jako: uroczek i fanpage'a: Ola Grudzień
    email: uroczek17@gmail.com
    Super konkurs! Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Kinga McAlvares
    email: kinga0529@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Tym razem, nie będę brała udziału w konkursie, ale mimo to, życzę wszystkim powodzenia 😄

    Pozdrawiam
    kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Książkomaniaczka
    email: aneta5janiec12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział!
    Mój email: tylkomagiaslowa@gmail.com
    Obserwuję jako: Magia słowa
    Lubię fp bloga jako: Angelika Ślusarczyk
    Udostępniłam również informację o konkursie na swoim fp. :) https://www.facebook.com/tylkomagiaslowa/?fref=ts

    Kocham książki tej autorki, nawet Księżyc mam z jej autografem <3 Musze skompletować tą i tą najnowszą, której jestem baaaardzo ciekawa! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę autografu! :o
      Życzę powodzenia!
      Twoje numerki;
      85,86,87,88

      Usuń
  40. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako Katrina ;) [ewentualnie Katrina Swinnley, bo różnie to w google wygląda]
    katrina.swin@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Biorę udział :3

    Obserwuję bloga jako: shina0990 lub Megu
    fanpage'a Martyna Kaczmarek
    email: ciasteczkomk@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Artur Fiktus
    Obserwuję instagrama jako: exdiver123
    Lubię fanpage'a jako: Artur Fiktus
    email: naruto72310@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział! :)
    obserwuję bloga jako: Lady Blue
    obserwuję instagrama jako: kamila987654
    email: kamolx@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Elżbieta Świtulska, i instagrama jako: lizzie33333 i fanpage'a Elżbieta Świtulska
    email: elzbieta.switulska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Agnes C.
    Obserwuję instagrama jako: nie
    Lubię fanpage'a jako: Agnieszka Monika
    email: agnieszka.mp@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Anita Rykowska, instagrama jako: Anita Woźniak
    fanpage'a Anita Woźniak
    email: anitarykowska@interia.pl
    email: (adres email)

    OdpowiedzUsuń
  47. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Peter49 Ceniacyksiazki
    email: peter.49.ceniacy.ksiazki@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/bQJ6LH8Dpws

    OdpowiedzUsuń
  48. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Jasmine Vise
    fanpage'a (imię i nazwisko)-
    email: bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Ann z
    instagrama jako: jesiennapannaa fanpage'a Anna Żdanuk
    email: (adres email)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dlaczego nie wszystkim przydziela Pan numerki?

    OdpowiedzUsuń
  51. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Kasia Lipińska Instagrama jako: cyjankowo
    Fanpage'a jako: Kasia Parzątka - Lipińska
    email: katarzyna_lipinska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Kinia Ragazza
    i instagrama jako: ragazzablog99
    email: ragazzablog99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Więc dlaczego nie wszyscy biorą udział? Nie spełniają Pana wymogów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy biorą udział w konkursie bo po prostu tego nie chcą. Nie będę nikogo zmuszać do braniu udziału w konkursie. Ma pani jeszcze jakieś pytania? Z chęcią odpowiem.

      Usuń
  54. Odpowiedzi
    1. Wyniki konkursu pojawią się jutro (17), a nie 20 co oznacza, że konkurs trwa do dzisiaj, do godziny 23:59!

      Usuń
  55. A co tam, BIORĘ UDZIAŁ!
    Obserwuję:
    bloga jako: Life Merry
    instagrama:forever_marzena
    fanpage'e: Marzena Godala
    e-mail: MarzenaAnna2003@wp.pl
    Życzę, aby ten blog istniał jeszcze dłuuugo. Kawał dobrej roboty!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i życzę powodzenia! :D
      Twoje numerki;
      128,129,130,131

      Usuń
  56. Wszystkiego Najlepszego! Mam nadzieję, że kolejny rok przyniesie ci jeszcze więcej sukcesów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak ja chce wziąć udział, ale nie dostałam od Pana numerków niestety, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Sylwia Dziadkowska
    email: czarna.siostra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Saszka K,/i/lub instagrama jako: saszkasledzitrendy i/lub fanpage'a Saszka Kołodziej
    email: saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję bloga jako: Gracenta
    Lubię instagrama jako: gracentaaa
    Lubię fanpage'a jako Gracenta
    email: gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka