Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

11/01/2016

Co udało mi się przeczytać i kupić w październiku? '16

Październik był naprawdę bardzo dziwnym miesiącem. Czasami miałem ochotę wskoczyć do łóżka i z niego nie wychodzić, a czasami chciałem obdarowywać innych moim uśmiechem. Tak naprawdę nie odczułem kiedy zleciał mi ten miesiąc, jednak odczułem to, że przeczytałem osiem książek i to był jeden  z najlepszych miesięcy w tym roku (no wiecie, Targi Książki w Krakowie!). Może przejdziemy do wrap up'u!

Wrap up

1. "Puchaty smok".
2. "Harry Potter i Komnata Tajemnic".
3. "Starter".
4. "Ślady".
5. "Klucz Niebios".
6. "Prawdzodziejka".
7. "Harry Potter i Przeklęte dziecko".
8. "Wilk".

Najlepsza książka miesiąca - mimo, że w tym zestawieniu są, aż dwie książki z serii "Harry Potter", to uważam, że najlepszą książką tego miesiąca jest "Klucz Niebios", którego recenzja jak i większości tych książek, które są na zdjęciu jest już na blogu, a więc zapraszam do czytania!

Najgorsza książka miesiąca - "Puchaty smok" to nie jest zła, ale w tym miesiącu była najsłabszą książką.

Ilość przeczytanych stron - 3040

Średnia ocen przeczytanych książek - 7.75

A tak prezentuję się mój book'haul! Powiem wam, że jestem zaskoczony ilością "zakupionych" książek. W tym miesiącu nareszcie ruszyłem pieniążki z mojego portfela i pierwszy raz od pięciu miesięcy kupiłem jakąś książkę, a dokładniej dwie.
No cóż. Book'haul to book'haul, a więc nie widzę powodu, żeby się bardziej rozpisywać haha! W komentarzach piszcie co wam udało się przeczytać/zakupić w tym miesiącu! 

33 komentarze :

  1. Chyba żadna z nich nie pprzypadłaby mi do gustu... ;-) lubimy całkiem inna literaturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny houl. Musze zabrac sie w końcu za przeklete dziecko... moze w jakiejs wolnej chwili... widze NERVE... za to tez musze sie zabrac...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny houl. Musze zabrac sie w końcu za przeklete dziecko... moze w jakiejs wolnej chwili... widze NERVE... za to tez musze sie zabrac...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie lubie tego rodzaju książek, ale super że udało Ci sie je zakupic :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się mieć tyle czasu na czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę ciekawa lista :D
    Ja sam trochę kupiłem książek, ale raczej nie była to duża lista :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem sporo tych książek z tego miesiąca :) Najbardziej zaintrygował mnie tytuł "Ślady", przy najbliższej okazji zakupię tą książkę.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo ich przeczytałeś w tym miesiącu, u mnie niestety ubogo - nawet nie tysiąc stron...
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Sam się nie spodziewałem, że tyle przeczytam :D

      Usuń
  9. Dużo fajnych książek przeczytane i dużo zdobytych. :D Dobrze, że ,,Starter" nie był najgorszy. :D Bardzo lubię tę książkę.
    No i życzę miłego czytania nowych książek. :) Lost in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starter ląduje po środku tej tabeli :) Również spodobała mi się ta książka ;)

      Usuń
  10. Właśnie mam ochotę przeczytać "Starter" i "Prawdodziejka" :)
    Albo Harrego Pottera.. :p
    Fajny post :D Dużo ciekawych książek kupiłeś! :)))
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ŁO MÓJ BOZIUU!!! Jak ty czytasz tyle książek w jednym miesiącu. Ja przeczytałem w październiku 5 książek i jestem z siebie zadowolony :)

    Pozdrawiam :)
    http://placeformeandbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Ja sam nie wiem jak mi to się udaję. Szkoła, szkołą bo na czytanie mam zazwyczaj 6 godzin jednak powiedzmy, że 1 godz. - 1,5 poświęcam na naukę, a resztę mógłbym przeznaczyć na czytanie jednak mi się nie chcę i zazwyczaj siedzę na komputerze haha :D - więc sam nie wiem jakim cudem potrafię tyle przeczytać :D

      Usuń
  12. Ciekawa lista, przygarnęłabym "Silver", ale "Przeklętego dziecka" mam już serdecznie dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam "Silvera" i powiem Ci, że jak na razie jest ok pod względem "fabularnym", a pod względem zabawy podczas czytania jest rewelacyjna :D A co do "Przeklętego dziecka" - dla mnie była dosyć fajna jednak taka jak to dużo osób mówi "fanfikowa".

      Usuń
  13. Kilka z tych książek przypadło mi do gustu . Życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię czytać książek.. Wolę filmy. Także szacun dla Ciebie
    truskawka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widac ze lubisz czytać!

    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też chciałabym mieć tyle czasu na czytanie książek, bo tylko kupuje i odkładam na półki, ale Harrego Pottera muszę koniecznie przeczytać!

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka