Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

9/07/2017

Plany czytelnicze na jesień

   


Ostatnio robiłem swoją listę tbr na wakacje, na której znalazło się aż czterdzieści pozycji. Jak pewnie wiecie lubię pisać posty z parodniowym wyprzedzeniem, a więc nie wiem ile z tych książek przeczytałem, ale na pewno nie wiele, bo moje plany się zmieniły - to po pierwsze, a po drugie, cały czas przychodziły do mnie książki od wydawnictw i jakoś tak wyszło, że no nie udało mi się przeczytać zbyt wiele pozycji, o których pisałem w tamtym poście. Na szczęście w sierpniu już się ogarnąłem i tych lektur przychodziło do mnie coraz mniej, a więc pewnie book haul będzie ubogi. Tak czy siak dzisiaj przechodzę do was z planami czytelniczymi na jesień. Nie wiem ile będzie tych pozycji, ale na pewno nie czterdzieści. Trzymajcie za mnie kciuki, że uda mi się przeczytać przynajmniej połowę!

Co chcę przeczytać przez najbliższe trzy miesiące?

Harry Potter |1| |2| |3| |4| |5|                                                         Acotar |1| |2| |3|

Dary Anioła |2| |3|                                                                       Obca

Magnus Chase i Bogowie Asgardu |1| |2| |3|                               Żniwiarz |2|

Popiół za Popiół                                                                          Mroczne Intrygi |1| |2|

Więzień Labiryntu |1| |2| |3|                                                         Błękit Szafiru

Wilczyca                                                                                      Nerve

Wróć za mną                                                                                Hobbit 

Dziedzictwo Ognia                                                                      Cień Wiatru

Behawiorysta                                                                               Wotum Nieufności

Mistrz i Małgorzata                                                                     +lektury szkolne



Obliczyłem, że razem jest trzydzieści książek + lektury szkolne, ale jeszcze nie wiem, które będę omawiać na jesień. Oczywiście przeczytam więcej niż trzydzieści pozycji, (a przynajmniej taką mam nadzieję) ale na pewno dojdą do tego jakieś czytadła od wydawnictw itd. Na pewno nie uda mi się przeczytać tego wszystkiego, bo jak wiadomo plany cały czas się zmieniają, ale chciałbym, żeby chociaż połowę z tych tytułów dodać na listę "przeczytane". Coś jeszcze? Ach no tak - stworzyłem nową zakładkę, która będzie dostępna tylko podczas tej pięknej pory roku, którą jest jesień, a więc będziecie mogli na bieżąco śledzić moje poczynania. Oczywiście przeczytane książki będą zaznaczone na pomarańczowo. 

A wy macie jakieś plany czytelnicze na jesień?

47 komentarzy :

  1. Ehh, nie wiem kiedy ja przeczytam Harry'ego... Mistrz i Małgorzata natomiast było jednym z tych lepszych lektur na pl r ;)

    Nie chciałbyś może podkładać głos pod kreskówkową postać?? :)
    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie czytam pierwszy tom po raz czwarty, a więc mam nadzieję, że Tobie też się kiedyś uda :)

      Usuń
  2. Wow, ambitne plany! Ja prawdopodobnie wybiorę do jesiennego TBRu znacznie mniej książek, bo nie czytam aż tak dużo. :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania egzemplarz książki pt. “Angielka”!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesadziłem z tą ilością. Zacząłem się uczyć trochę bardziej "na poważnie" i już od razu ilość przeczytanych książek zmalała, także zobaczymy jak będzie dalej. :D

      Usuń
  3. Ja na pewno chciałabym sięgnąć po ,,Pokolenie Ikea'' , ,,Alchemika'', ,,Księcia mgły'', także ,,Cień wiatru'', ,,Syzyfowe prace'', ,,Quo vadis'', ,,Wierną'', ,,Być jak Adele'', ,,Anie z Zielonego Wzgórza'' oraz ,,Buszującego w zbożu''.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) https://gnluduk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekaw czy spodoba Ci się "Ania z Zielonego Wzgórza". ;D

      Usuń
  4. Jakie duże plany! Życzę Ci powodzenia!
    Ja w tym miesiącu chciałabym złapać ,,Władcę Cieni", ale nie jestem pewna, czy mi się uda, bo premiera jest pod koniec miesiąca, a ja jestem słaba w kupowaniu książek ,,na świeżo"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak mam! Tylko "Przeklęte Dziecko" kupiłem w dzień premiery. :D

      Usuń
  5. Osobiście od jakiegoś czasu nie robię planów czytelniczych, bo zazwyczaj nic mi z tego nie wychodzi ;) Wolę raczej spontaniczne decyzje!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/09/dunkierka-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tak nie robiłem, ale można "zaszaleć" haha.

      Usuń
  6. Trzymam kciuki! Ja nie robię sobie planów czytelniczych, ponieważ i tak u mnie się to nie sprawdza. Planuję przeczytać 30 książek, a czytam 10 i to na dodatek inne niż sobie zaplanowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie plany! Ja też mam w planach przeczytanie kilku książek jesienią,ale zobaczymy jak to wyjdzie w połączeniu ze szkołą, a tobie życzę powodzenia:)
    Zapraszam również do mnie:)
    https://setneujeciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przeczytam jakąś biografię, najlepiej aktora :) jakiś kryminał mi się tez marzy. Tylko mam tyle zajęć, że nie wiem kiedy zacznę 😂

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo planów, ja niestety nie mogę planować nic na dłużej bo mam za dużo nauki :c
    Pozdrawiam,
    Justforthedream11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dary anioła jeny moja ulubiona seria książek <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to przeczytasz to będzie rekord ginesa albo coś takiego. To jest praktycznie nie możliwe. Przeczytaj chociaż połowę. Trzymam kciuki za nie możliwą akcję do realizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz również myślę, że mi się to nie uda haha :D

      Usuń
  12. Ambitnie. Mistrza i Małgorzatę dobrze wspominam, Harrego sobie odświeżę jak będę czytała z córkami, aBehawioryste tez mam w planach.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak zazdroszczę, że Dziedzictwo Ognia jeszcze przed Tobą. Emocje są niesamowite. <3 Za Pottera nie mogę się zabrać. Przeczytałam kiedyś 1 tom i nie miałam większej ochoty czytać następnego. Muszę spróbować raz jeszcze. :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziedzictwo Ognia już mam od ponad roku za sobą :D Teraz planuję przeczytać ją kolejny raz :)

      Usuń
  14. Harry Potter to moje dzieciństwo, także polecam:)
    Hobbit super sprawa.. Tolkien bawi się, wplatając wiele opisów, co nie każdemu się podoba, ale w tym tkwi urok:)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę przede wszystkim dokończyć czytać książkę, którą męczę już kilka miesięcy, a potem wezmę jakąś lepszą nową książkę z półki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja generalnie czytam jedną książke w dwa miesiące. Teraz czytam kolejny tom "W poszukiwaniu straconego czasu". Staram się właśnie nie planować, bo ile razy zaplanuję jakieś czytanie, tyle razy ktoś mi coś podrzuci i czytam co innego niż zaplanowałam. Więc generalnie planuję po prostu czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, trochę dużo tych książek masz do przeczytania! :D Ja planuje może przeczytać chociaż jedną :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. madziuchowelife.blogspot.ca osobiście nie robię listy do przodu, ponieważ plany często mi się zmieniaja . Lista, która zrobilam leży w szufladzie i czeka na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  19. Grunt to pozytywne nastawienie, z usmiechem można nawet góry przenosić. Ale plan jest rzeczywiście bardzo ambitny. A nuż wpadnie jakaś choroba, a wiadomo, że wówczas można czytać bez skrępowania, bo cóż innego można robić, leżąc w łóżku? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną jest tak, że podczas choroby nie potrafię czytać książek haha :D

      Usuń
  20. "Cień wiatru" jest świetny! :) A na "Błękit szafiru" czekam i ja.

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na mojej liście również znajdują się "Dary Anioła".
    Życzę powodzenia! :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. POwodzenia kochana ! Pozdrawiam <3
    https://huraganrozdzialow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie potrafię ustalać co i kiedy czytać, ale bardzo bym chciała! Plany wyglądają dość bogato i mam nadzieję, że wytrwasz w "postanowieniach". Kilka pozycji z tej listy również chciałabym przeczytać, ale kto wie jak to będzie z czasem.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety raczej nie znajdę czasu na większość ilość wybranych przez siebie książek. Rozszerzenie języka polskiego i lektury na nim omawiane wzywają... :D

    https://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. wotum - rewelacja! właśnie czytam. Słuszne miano "polskiego house of cards", chociaż zasadniczo nie lubię takich porównań :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka