Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

12/02/2017

Będzie blogmas!


Tak wiem, wiem. Taki post/film pojawiał się u innych osób jakieś dwa tygodnie temu, ale ja decyzję o tym czy blogmas na moim blogu się pojawi podjąłem dopiero wczoraj, czyli pierwszego grudnia! Bardzo mnie o to prosiliście, a więc w tym roku również on będzie, ale nie jestem pewien czy uda mi się wstawiać posty przez wszystkie dni. Będę próbować! Posty będą pojawiać się z jednodniowym opóźnieniem. Mam nadzieję, że będziecie ze mną przez ten czas!

blogmas /1/

22 komentarze :

  1. O tak! Uwielbiam Blogmas u ciebie ;3


    http://czytu-czytam.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie, ja osobiście bardzo lubię takie rzeczy u innych, jednak mnie takie rzeczy wypalają.
    https://myszkarecenzuje.blogspot.com/2017/12/ksiazki-ktore-kojarza-mi-sie-z-zima.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pomyślałam, że będę prowadzić blogmas u siebie, mam nadzieję, że dam radę i za ciebie również trzymam kciuki! <3 Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogmas to świetna sprawa! Znam jedna siebie i wiem, że u mnie umarłoby to śmiercią naturalną. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku mi się udało, ale miałem znacznie mniej nauki... Mimo wszystko będę próbować pisać te posty codziennie. :D

      Usuń
  5. Także się nad tym zastanawiałam, ale chyba mi się to nie uda :D Dlatego, życzę Tobie powodzenia ":D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. To trzymam za wszystkich kciuki ;)

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zastanawiałem się czy robić na swoim blogu 'blogmas' i doszedłem do wniosku , że nie będe tego robić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się zastanawiam nad tym aby robić blogmas i chyba się skuszę mimo, że trochę spóźniona z tym jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, pierwszy raz słyszę o jakimś blogmasie. ;-) Także będę śledzić na bieżąco. :-) Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, podejrzewam że to musi być trudne pisanie dzień w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna ze uda Ci się wstawiać posty dzień po dniu a konkurs który organizujesz naprawdę fajnie sie z tym komponuje może kiedyś Ci podkradnę ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, aby udało Ci się dodawać posty tak jak planujesz ;)
    Ja będę śledzić ciekawa :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka