Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

1/28/2018

Czytelnicze podsumowanie grudnia '17


Wiem, wiem. Grudzień skończył się już dawno temu, ale mimo to stwierdziłem, że podsumowanie tego miesiąca również pojawi się u mnie na blogu. Nie wiem, czy każdego będzie ono interesować, bo za chwilę będziemy mieć już luty, a więc ten post nie będzie zbyt długi. Nie pojawi się również statystyka spraw blogowych z tego miesiąca i "pamiętniki z grudnia", ale w styczniu już będziecie mogli je zobaczyć, bo zrobiłem parę zdjęć. No dobrze, przejdźmy do posumowania grudnia!


1. Rycerze Krystalii
2. Opowieść Wigilijna
3. Cztery płatki śniegu (recenzja)
4. Zemsta
5. Zimowe Serca


Najlepsza książka - "Cztery płatki śniegu".
Najgorsza książka - "Zemsta". W sumie uważam, że chyba zbyt słabo oceniłem tę książkę, ale mimo wszystko i tak była najgorsza z tych, które udało mi się przeczytać w ubiegłym miesiącu.
Ilość przeczytanych stron - 1269
Długość przeczytanych grzbietów w cm - 9.1
Średnia ocena książek przeczytanych w tym miesiącu - 6.4

Do zobaczenia w następnym poście! Najprawdopodobniej będzie to recenzja "Alcatraza", bo wydawnictwo już zbyt długo na nią czeka. Miłego dnia!

28 komentarzy :

  1. Ej, "Zemsta" to jedna z fajniejszych lektur xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks! I don't play "follow for follow". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w grudniu przeczytałam tylko dwie książki, ale styczeń wyszedł całkiem dobrze. Poza tym zaczynam ferie, więc znajdę trochę więcej czasu na czytanie <3
    Ty podsumowanie grudnia dziś dodajesz, a ja roku, więc już się nie martwię, że dodałam ten post za późno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio nie ma czasu na czytanie, nad czym bardzo ubolewam... :( A co do "Zemsty"... Nie lubię książek pisanych jakby to powiedzieć... Jak scenariusz! Jeszcze trzeba by dołożyć czas, w którym była ona pisana... Także to też nie jest moja ulubiona książka ;)

    Pozdrawiam cieplutko
    Bookomaniaczka :* z Moja Czytelnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatem czekam na następny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromniutko przez ten grudzień! Czekam na podsumowanie stycznia. :)
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie było źle, ale w styczniu przeczytałem więcej książek :D

      Usuń
  7. Fajnie ze coraz więcej ludzi zaczyna czytać. Ja w tym roku podjęłam wyzwanie 52 książki. Tobie samych książek tych z najwyższej półki w roku 2018 zycze

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam Zemste w gimnazjum jako lekturę, ale nie specjalnie mi się podobało :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie Zemstę uważam za jedną z lepszych lektur w gimnazjum, mimo że nasza polonistka nam ich praktycznie nie zadaje, a co tam niech świecą oczami podczas rozprawki na gimnazjalnym.
    Bardzo lubię twoje zdjęcia :D
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zemsty" nawet już nie pamiętam. Jakoś wyleciała z mojej głowy ;P Trudno się mówi i żyje dalej ;P Jeśli chodzi o serię o Alcatrazie, to dopiero jestem po drugiej części - trzecią planuję w lutym :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na podsumowania nigdy za późno! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem wielką fanką "Opowieści Wigilijnej" Charlesa Dickensa :)
    fajny wpis :) spodobał mi się Twój blog :)
    pozdrawiam Cię cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość z tych książek nie kojarzę, jedynie lekturę Zemstę, która była obowiązkową :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To teraz zostało tylko czekać na podsumowanie stycznia i obiecaną recenzję Alcatraz. ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Cztery płatki śniegu" nie wywołała we mnie efektu "wow"

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka