Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

7/25/2017

Po prostu TRZY seriale, które teraz oglądam |1|

Jak pewnie wiecie, a może nie? Nigdy nie byłem fanem seriali. Jedyne jakie oglądałem to "M jak Miłość" i "Na dobre i na złe", które swoją drogą kontynuuję do tej pory, ale że są wakacje, a nowe odcinki teraz się nie pojawiają, jestem smutny zawiedziony... No dobra okłamuję was. Nie jestem ani smutny, ani zawiedziony tym, że nie ma nowych odcinków podczas lata, bo tak jest co roku. Tak czy siak stwierdziłem, że poszukam czegoś nowego. Dzisiaj przychodzę do was z postem o trzech serialach, które aktualnie oglądam. Co prawda tylko dwa z nich tak nałogowo, ale ten trzeci również postanowiłem umieścić w dzisiejszej notce.




"O mnie się nie martw" to dosyć popularny serial w Polsce i pewnie większość z was obejrzało chociaż jeden odcinek. Pamiętam, kiedy we wrześniu trzy lata temu miał on swoją premierę i byłem z nim na bieżąco przez pierwszy sezon, później nie miałem już na niego ochoty. Zmieniło się to dopiero rok temu w wakacje. Obejrzałem cztery i pół sezonu i stwierdziłem, że jednak nie mam na niego ochoty. W te wakacje stwierdziłem, że jestem jednak ciekaw dalszych losów Igi i Marcina. Aktualnie jestem na pierwszym odcinku szóstego sezonu i już nie mogę doczekać się zakończenia, bo zazwyczaj są one naprawdę bardzo ciekawe. Nareszcie będę z nim na bieżąco. Jeśli szukacie lekkiego i przyjemnego serialu o normalnych problemach dotyczących polskiej rodziny to "O mnie się nie martw" jest czymś idealnym! Moim zdaniem jeden z trzech najlepszych polskich seriali.


Kiedy założyłem konto na TV Show Time (moja nazwa to thelunabook) i zacząłem przeglądać profile moich znajomych zauważyłem, że jeden z nich w ulubionych ma serial "Matka jest tylko jedna", byłem ciekawy o czym on jest, ponieważ nigdy o nim nie słyszałem. Jeden sezon, dziewięć odcinków, które mają po jakieś dwadzieścia minut. No coś idealnego na lato. Opiszę go jednym zdaniem; najlepszy przyjaciela Nate'a wdaje się w romans z jego matką. Jestem dopiero na trzecim odcinku, a więc nic więcej o fabule powiedzieć nie mogę, ale na pewno będę go kontynuować haha.


Najlepsze postanowiłem zostawić na koniec. RuPaul's Drag Race pokochałem już od pierwszego odcinka. Wy też tak macie, że o swoich ulubionych serialach/książkach/filmach nie potraficie mówić w paru zdaniach tylko moglibyście robić to cały czas? Jeśli tak to przybijam wam piątkę. Najlepiej będzie, kiedy wejdziecie w wikipedię - tam jest wszystko pięknie opisane. Myślę, że jest to idealny serial/program dla fanów Top Model. Coś naprawdę podobnego, ale o wiele lepszego. I taka rada; ja zacząłem oglądać go od dziewiątego sezonu, czyli od ostatniego i tym samym zaspoilerowałem sobie prawie wszystkie sezony. Następnie obejrzałem ósmy, siódmy, drugi, zacząłem trzeci, piąty, który obejrzałem w całości i jest on moim ulubionym. Wczoraj zacząłem szósty. Polecam wam zacząć od piątego lub drugiego, bo pierwszy ma naprawdę okropną jakość, co może niektórych zniechęcić. 


Słyszeliście, o którymś z tych seriali? A może jakiś oglądacie? Jeśli tak to koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu. Nie zapomnijcie napisać o tym co wy polecacie mi obejrzeć!

37 komentarzy :

  1. Nie znam żadnego z seriali ja teraz oglądam The orginals i czekam na kolejny sezon Teen wolf.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kilka odcinków "O mnie się nie martw", nawet fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nałogowo i na bieżąco oglądam "O mnie się nie martw" ❤️😍
    Nie słyszałam o tym drugim serialu, ale zaintrygował mnie 😄 Ja serdecznie polecam serial "Forever" - ma tylko jeden sezon z 22 odcinkami, ale jest genialny 😁❤️

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Alicja w Krainie Książek
    alawkrainieksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie oglądałam "O mnie się nie martw" i raczej nie zamierzam. Nie przepadam za takiego typu polskimi serialami (jedyne, polskie seriale jakie królują na mojej liście, to te paradokumentalne XD No dobra, "Ojciec Mateusz" i "Na dobre i na złe" również kocham, haha). "Matka jest tylko jedna" - pierwszy raz słyszę o tym serialu, ale zaciekawił mnie jego opis, więc prawdopodobnie jeszcze dzisiaj poszperam na alltube, aby obejrzeć pierwszy sezon :D
    Tak swoją drogą, lubię te Twoje luźne posty :D Więcej takich, haha :D
    Pozdrawiam!

    https://karolina-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ,,O mnie się nie martw'', lekki i pogodny serial wywołujący szeroki uśmiech��❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam żadnego z tych seriali, ale z tego drugiego kojarzę aktora tego po lewej stronie, bo grał w 90210 :D . ja muszę nadrobić pamiętniki wampirów, the originals i the suits. i mam kilka seriali na liście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się obejrzeć "Garniturki" :D

      Usuń
  7. RuPaul's Drag Race obejrzałam kiedyś odcinek, nawet nie wiem, który to jest sezon, ale pamiętam, że bardzo mi się podobało. Nie mogłam tylko znaleźć wersji z polskimi napisami...
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś kto obejrzał chociaż jeden odcinek RPDR! Niestety polskie napisy są tylko na Netflixie :/

      Usuń
  8. Nie znam żadnego. Osobiście nadrabiam teraz The Originals - moje guilty pleasure, które zaniedbałam w okresie matur. Oczywiście czekam również z utęsknieniem na powrót Outlandera!

    Dziewczyna z książkami

    OdpowiedzUsuń
  9. O mnie się nie martw - mój ukochany serial uwielbiam go! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam,nie ogladam tych seriali Xd
    mam swoje które kocham i tyle
    fajny post!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O pierwszym serialu słyszałam, uwielbiam piosenkę która go otwiera. Co do drugiego i trzeciego, to słyszę o nich pierwszy raz w życiu i z chęcią je obejrzę, bo brzmią zachęcająco :D Ja sama oglądam mnóstwo seriali, od "Gry o Tron", do "The 100", "Shadowhunters", aż po "Once upon at Time". Jest tego o wiele więcej! Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shadowhunters również oglądam, ale ostatni raz oglądałem ten serial dwa tygodnie temu, a więc stwierdziłem, że nie będę go zaliczać :D Co do "Gry o Tron" mam zamiar zacząć w te wakacje :)

      Usuń
    2. Polecam! Ja zaczęłam ostatnio i przepadłam <3

      Usuń
    3. Na pewno obejrzę, a później przeczytam :D

      Usuń
  12. Nie chcę nikogo urazić, ale nie oglądam polskich serialu, bo są dla mnie żenujące. Żeby było jasne - nie potępiam ludzi, którzy to robią, bo w mojej rodzinie jest wielu fanów polskich produkcji.

    Ostatni serial mnie zaintrygował, gdyż kiedyś chętnie oglądałam Top model.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polskie seriale lubię oglądać wieczorami, po ciężkim dniu, żeby się odstresować. To trochę jak z młodzieżówkami :D

      Usuń
  13. Znam tylko pierwszy serial :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem maniaczką seriali, ale o tych jeszcze nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. "O mnie się się nie martw" oglądam również, bo zobaczyłam go u Ciebie na instagramie i można powiedzieć, że mnie natchnąłeś :) A drugi, który przestawiłeś bardzo mnie zaciekawił i chyba również zacznę oglądać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś bardzo lubiłam oglądać OMSNM, a po jakiś 3 sezonach przestał mi się podobać :) Teraz oglądam świetny serial Agenci Tarczy i wręcz ubóstwiam ten serial :d

    goszaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety słyszałam tylko o tym pierwszym, więc nie mogę się wypowiedzieć na ich temat :(

    OdpowiedzUsuń
  18. "O mnie się nie martw" kiedyś zaczęłam oglądać, ale po jakimś czasie bohaterowie mnie irytowali, więc przestałam :)
    Jedyny polski serial jaki czasami oglądam to "Przyjaciółki".
    Reszta albo jest zagraniczna albo jest to anime.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych trzech oglądam tylko "O mnie się nie martw" i kocham całym sercem ;D
    Pozdrawiam https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka