Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

3/18/2018

Czytelnicze podsumowanie lutego


Muszę stać się systematyczny, bo kończy się marzec, a ja przychodzę do Was z podsumowaniem lutego, a jeszcze nie pisałem o najlepszych i najgorszych książkach ubiegłego roku! Obiecuję poprawę i mam nadzieję, że w kwietniu napiszę masę postów, ale zobaczymy jak to wyjdzie, haha. Przejdźmy teraz do tego, co udało mi się przeczytać w lutym.

1. O psie, który jeździł koleją
2. Morze Potworów (komiks)
3. Dziady cz.II
4. Dziady cz.II
5. Czerwona Piramida


Najlepsza książka - to zdecydowanie "Czerwona Piramida", myślę że w najbliższym czasie uda mi się napisać recenzję całej trylogii, ale to dopiero wtedy, kiedy kupię trzeci tom, haha.
Najgorsza książka - za pierwszym razem "Dziady", nie spodobały mi się w ogóle, po drugim przeczytaniu było już lepiej, co nie zmienia faktu, że to nadal najsłabsza książka lutego.
Ilość przeczytanych stron - 773
Średnia ocena przeczytanych książek - 6,4
Długość przeczytanych grzbietów w cm - 5,8

Wyświetlenia - 1238
Obserwatorzy - +2
Komentarze - +34

8 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku! :) Nie dziwię się, że najbardziej podobała ci się "Czerwona Piramida", w końcu to Rick Riordan. Mam straszną ochotę na przeczytanie tej książki, ale najpierw muszę skończyć serię Olimpijscy Herosi, a do tego została mi jeszcze 1 książka, więc jest dla mnie nadzieja. ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dziady" mają ładne cytaty, zwłaszcza w tej części, gdy duch przychodzi do jakiegoś pustelnika (nie pamiętam już szczegółów xD), ale historia jako całość... no cóż, jest nieźle porąbana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat bardzo wszystkie części "Dziadów" lubię xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę przeczytać książkę - "O psie, który jeździł koleją".
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no brawo ! podziwiam za taką sumienność w czytaniu książek :) osobiście również jestem molem książkowym :) a z tych książek które przeczytałeś moja ulubioną są "Dziady" cz. 2 taka przejmująca, pełna tajemnic :) szczególnie początek zatytułowany "Upiór" mi aż się włos jeży :D pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo czytania jak na jeden miesiąc, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio noszę się z zamiarem powrotu do "Dziadów"

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka