Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

6/27/2018

Trzy seriale, które aktualnie oglądam |2|

Znalezione obrazy dla zapytania riverdale

Hej, hej, hej! Jeśli jesteście ze mną już troszeczkę dłużej, to bardzo możliwe, że pamiętacie post z tamtych wakacji o serialach, które aktualnie oglądam. Wreszcie mam dużo czasu, żeby nadrobić zaległości w świecie serialowym i książkowym, ale dzisiaj trochę o tym pierwszym. Tak jak widać po tytule, dzisiaj "opowiem" Wam trochę o serialach, które aktualnie oglądam, a więc zaczynajmy!




Znalezione obrazy dla zapytania friends

Myślę, że o tej produkcji nie muszę nic mówić. Jedyne co mogę powiedzieć to; "przepraszam, że oglądam to dopiero teraz!". Uwielbiam lekkość tego serialu, to, że po ciężkim, a także po bardzo przyjemnym dniu, mogę zrobić kubek herbaty, wziąć kocyk i zacząć oglądać "Przyjaciół", kiedy zerkam na godzinę i okazuje się, że na jego oglądanie poświęciłem już sporo czasu, chociaż nie odczułem tego i wiem, że wykorzystałem go dobrze. Tak naprawdę dopiero zaczynam "Przyjaciół" i chcę ich sobie "dawkować", nie obejrzeć wszystkich sezonów w trzy dni, a zostawić je sobie na później. To chyba dobre rozwiązanie, haha.

Podobny obraz

Drugiego serialu pewnie nie znacie, bo nie cieszy się on jakąś wielką oglądalnością, a szkoda, ponieważ na to zasługuje. Dopiero zaczynam go oglądać, ale już wiem, że to na pewno będzie coś ciekawego. Nie mamy tutaj głównego bohatera, ponieważ jest ich wielu. Seria opowiada o grupie czarnoskórych studentów, która zmaga się z problemami na uniwersytecie, gdzie nadal występują podziały rasowe - to taki krótki opis. Serial jak do tej pory ma dwa sezony, po dziesięć odcinków każdy i naprawdę bardzo szybko się go ogląda. Bardzo polecam.


Znalezione obrazy dla zapytania riverdale

Natomiast o fabule "Riverdale" nie muszę zbyt wiele mówić, a więc myślę, że nie obrazicie się, jeśli po prostu nic o niej napiszę. Dlaczego? Bo to jeden z najpopularniejszych (o ile nie najpopularniejszy) serial 2017 roku. Pierwszy sezon obejrzałem z zaciekawieniem. Byłem ciekawy co, w tej produkcji jest takiego ciekawego. Nie będę ukrywać, że dosyć się rozczarowałem, co prawda dałem ocenę 3,5/5, ale myślałem, że tak jak inni dam pięć gwiazdek. Parę dni temu obejrzałem dwa odcinki drugiego sezonu i byłem rozczarowany sobą, bo po prostu wiedziałem, że marnuję czas, który mógłbym poświęcić na coś zdecydowanie lepszego. Wczoraj stwierdziłem, że dam "Riverdale" ostatnią szansę i bardzo cieszę się, że to zrobiłem, bo zaczął mi się on podobać! Myślę, że w przeciągu najbliższych trzech dni uda mi się skończyć ten serial, a więc na pewno pojawi się recenzja na ten temat. Czekajcie!

A wy? Oglądacie teraz jakieś seriale? Koniecznie podzielcie się tym w komentarzu! 

13 komentarzy :

  1. Friends jak znajdę wolną chwilę chyba znowu sobie obejrzę na nowo. Ten serial to po prostu kult..coś wspaniałego i zabawnego! Świetna komedia. Chociaż ja jestem jeszcze zagorzałą fanką Różowych lat 70-tych. Oglądałeś? Polecam bardzo. Co do trzeciego i drugiego serialu nie za bardzo fabuła mnie przyciąga do siebie, ale jak to się mówi: kto co lubi. Miłego oglądania i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowych lat 70-tych nie oglądałem, ale kto wie - może kiedyś? Dziękuje bardzo i wzajemnie!

      Usuń
  2. Nie widziałam żadnego z tych seriali, nie przepadam za siedzeniem i oglądaniem :D Ale słyszałam, że są świetne! Jeden z nielicznych seriali, w które się wkręciłam to True Detective, gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam żadnego z nich ale slyszalem o riverdale, podobno bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za parę dni pojawi się recenzja, a więc będziesz mógł ją przeczytać, haha.

      Usuń
  4. Nie oglądałam tych seriali.. Chodz uwielbiam seriale i mnie zaciekawil drugi tytul podany☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych oglądałam tylko Riverdale :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądam obecnie seriali. Jednak Przyjaciół lubiałam kiedyś oglądać, czas młodości

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy sezon ,,Riverdale" jest ekstra, drugi to tragedia. Ale przynajmniej można się pośmiać, zwłaszcza w ostatnim odcinku, to dopiero misz masz niedorzeczności. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. riverdale uwielbiam! Polecam Ci Stranger Things - genialny serial!

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka