Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

5/15/2018

Podsumowanie czytelnicze marca i kwietnia


Jak pewnie mogliście już zauważyć, od pewnego czasu mało się tutaj udzielam, ostatnio zrobiłem sobie nawet dłuższą przerwę, bo zazwyczaj wstawiałem jakiś post raz na dwa tygodnie, ale od miesiąca już nic się nie pojawiło. Każdy potrzebuje przerwy, krótszej czy dłuższej. Nie będę się tłumaczyć, czemu się nie udzielałem, ponieważ uważam, że jest to bez sensu, a więc od razu przejdę do podsumowania. Tym razem będzie to podsumowanie dwóch miesięcy. Dlaczego? Dlatego, że w kwietniu przeczytałem tylko jedną książkę, a więc nie widziałbym sensu w pisaniu o tym osobnego posta.



MARZEC

Najlepsza książka - Bardzo, ale to bardzo spodobał mi się "Ognisty Tron" Riordana. Koniecznie muszę kupić ostatni tom.
Najgorsza książka - Zdecydowanie "Latawce" Agnieszki Lis. Podoba mi się twórczość tej autorki, ale ta książka po prostu mi nie przypadła do gustu.
Ilość przeczytanych stron - 1987
Ilość przeczytanych grzbietów w cm - 13,8
Średnia ocen przeczytanych książek w tym miesiącu - 6,6

KWIECIEŃ

W kwietniu udało mi się przeczytać tylko jedną książkę, a mianowicie "Dwie Ojczyzny - Polskie Dzieci w Nowej Zelandii", niestety nie wrzucę tutaj zdjęcia, ponieważ czytałem tę lekturę w formie pdf'a.

Ilość przeczytanych stron - 419
Ilość przeczytanych grzbietów w cm - 2
Średnia ocen przeczytanych książek - 7

Do następnego posta! 

1 komentarz :

  1. Szkoda, że tak rzadko piszesz, ale każdy czasem potrzebuje odpocząć. ;) Czekamy w takim razie na wielki powrót! :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka