Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

7/01/2018

Czytelnicze podsumowanie maja i czerwca '18


Hej, hej, hej! Kolejny raz przychodzę do Was z dwumiesięcznym podsumowaniem czytelniczym. Obiecuję, że następnym razem te posty będą pojawiać się oddzielnie, bo bardzo lubię je pisać, a z tego, co widzę, to Wy lubicie je czytać! Nie będę już przedłużać, zapraszam do czytania!



MAJ

1. Wieża Świtu
2. Złodziej Pioruna
3. Morze Potworów
4. Klątwa Tytana
5. Bitwa w Labiryncie
6. Ostatni Olimpijczyk
7. Dwie Ojczyzny - Polskie Dzieci w Nowej Zelandii

Najlepsza książka - najlepszą książką maja zdecydowanie była "Bitwa w Labiryncie", zresztą przeczytałem tę książkę jakieś cztery lub pięć razy, a więc to o czymś świadczy.
Najgorsza książka - "Dwie Ojczyzny - Polskie Dzieci w Nowej Zelandii" - nigdy nie przeczytałem żadnej książki więcej razy niż tej, ale to tylko dlatego, że była na konkurs historyczny, haha. Co prawda nie była zła i dałem jej siedem gwiazdek na dziesięć, ale na tle innych wypadła najsłabiej.
Średnia ocen przeczytanych książek - 7,9
Długość przeczytanych grzbietów w cm - 21,1 cm
Ilość przeczytanych stron - 3356

CZERWIEC

1. Dwie Ojczyzny - PDWNZ
2. Dwie Ojczyzny - PDWNZ
3. Ponad Wszystko
4. Czara Ognia
5. Porwana Pieśniarka
6. Do wszystkich chłopców, których kochałam

Najlepsza książka - dla mnie jest to szok, ale najlepszą książką w czerwcu zostało "Do wszystkich chłopców, których kochałam". Rok temu dostałem wyzwanie od mojej przyjaciółki, abym przeczytał tę lekturę, "bo będzie śmiesznie" no i spodobała mi się, haha.
Najgorsza książka - Dwie Ojczyzny - Polskie Dzieci w Nowej Zelandii
Średnia ocen przeczytanych książek - 7,8
Długość przeczytanych grzbietów w cm - 18,6 cm
Ilość przeczytanych stron - 2802

A wam jak minął czerwiec pod względem czytelniczym? Koniecznie podzielcie się tym w komentarzu! 

18 komentarzy :

  1. Ooo gratuluję wyników! No i oczywiście życzę, by w kolejny, miesiącu też takie były lub jeszcze lepsze :D
    Jak poszedł Ci ten konkurs historyczny?
    A u mnie czerwiec pod względem czytelniczym zaczął się dopiero po zakończeniu roku, wcześniej miałam takie urwanie głowy, że byłam zbyt zmęczona, by zabrać się za cokolwiek, dlatego zdążyłam przeczytać tylko Żercę i Chłopaka, który stracił głowę.

    Buziaczki i zapraszam do siebie ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/2018/06/seriale-w-sam-raz-na-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz! Konkurs poszedł mi świetnie, bo to był już ostatni etap - ogólnopolski, a ja zostałem laureatem. Opłacało się czytać tę książkę siedem razy, haha.

      Usuń
  2. Gratulacje :) trochę poczytane widać 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo całkiem sporo Kasia zeczek i calkiem zacne tutuły. Widze, że dwa miesiace były udane i myślę, że nie zostawiłeś tych książek gdzies w polu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie słabo w czerwcu było, ale to dlatego, że same grubasy czytałam ;) Trzymam kciuki, żeby dalej było tak dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca liczba książek :D! Sama staram się dużo czytać, jednak no zmotywowałeś mnie do rozpoczęcia dziś kolejnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podsumowanie. Jakie plany czytelnicze na lipiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie mam jakiś planów, wszystko spontanicznie:)

      Usuń
  7. Też uwielbiam czytać, ale mam teraz mało czasu. Szukam jakiegoś dobrego thrillera, co polecisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre wyniki ♥ No i z tego co przeczytałam w komentarzach, gratuluję sukcesu w konkursie! :)
    Pozdrawiam!
    https://ogrodliteracki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham czytać i w ostatnim czasie także dużo udaje mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze pierwsze zdjęcie w tym poście jest najpiękniejsze na całym świecie, mogę się na nie patrzeć cały dzień, przysięgam. A poza pięknymi zdjęciami - jestem pod wrażeniem przeczytanych książek przez ciebie, ale jak wiemy nie chodzi o ilość tylko o jakość i jak książki ci się podobają, super.
    https://myszkarecenzuje.blogspot.com/2018/07/tecza-ksiazek.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły wynik! Czekam na kolejne posty! <3
    Zapraszam na mój powrót na bloga! <3

    http://book-dragon-blog.blogspot.com/2018/07/30-hashtag-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech, za stara już jestem by być na bieżąco z literaturą młodzieżową :D
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Teraz moda.

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka