Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

12/22/2018

Nowy Rok, nowy ja i nowy blog?


Cześć wszystkim! Trochę mnie tutaj nie było. Trochę. Czy jest sens wyjaśniać moją nieobecność? Myślę, że nie. Po prostu nie miałem chęci do pisania, a nie chciałem prowadzić bloga na siłę, bo ma mi się on kojarzyć z miłymi postami, świetnymi ludźmi, odskocznią od rzeczywistości, a nie z obowiązkami. Nie traktuję tego jako swojej "pracy". Mam nadzieję, że wybaczycie mi te pół roku, przez które nie pojawił się żaden post.  Teraz pewnie też nie będę pisać ich systematycznie tak jak kiedyś, ale już na ten moment mam wiele pomysłów na kolejne wpisy, na które mam nadzieję, będziecie czekać.


Postanowiłem wprowadzić parę zmian na stronie. Wiem, że jej wygląd bardzo Wam się podoba. Mnie w sumie też, jestem z niego zadowolony, tym bardziej że zrobiłem go samodzielnie. "Modyfikacje", które wprowadzę, będą dotyczyć postów, a dokładniej ich tematyki. Nie chcę ograniczać się tylko do książek. Nadal je czytam, ale ostatnio pokochałem również filmy czy seriale. Ich recenzje również będą się pojawiać. Nie wiem, co jeszcze mogę napisać, haha. Chcę, żeby to miejsce stało się jeszcze bardziej moje, żebym nie miał blokady w stylu "kurczę, tak bardzo chciałbym wyrazić swoje zdanie na ten temat, ale kompletnie nie pasuje on do tematyki książkowej, a więc po prostu go sobie odpuszczę". Nazwa bloga na ten moment nie zostanie zmieniona. Moi obserwatorzy kojarzą mnie, jako "thelunabook" i nie mam nic do tego, aby tak już pozostało.



No cóż. Wydaje mi się, że wszystko to, co chciałem napisać w tym poście, napisałem. Dosyć krótko, ale nie chcę, żebyście się czuli jak podczas czytania wypracowania. Życzę Wam Wesołych Świąt, spędzonych w gronie rodziny, prezentów pod choinką, które co prawda nie są najważniejsze w tym magicznym czasie, ale na pewno sprawiają, że czujemy się jeszcze szczęśliwsi, odpoczynku, który przyda się każdemu z nas, a także szczęśliwego Nowego Roku! Właśnie wtedy (od stycznia) zaczną pojawiać się kolejne posty. Do zobaczenia!

19 komentarzy :

  1. Powodzenia że zmianami dziękuję za życzenia wzajemnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę mamy podobne plany plany co do bloga tylko ja też chce zmienić trochę wygląd mojego bloga. Masz talent do pisania. Życzę Ci wesołych świąt i żeby twoje marzenia blogowe się spełniły.

    https://spam2506.blogspot.com/2018/12/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wprowadzaniu zmian. Tez mam pewne blogowe plany, ale musze je jeszcze dobrze przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się co ograniczać do jednej kategorii. U mnie wprawdzie królują książki, ale... serio, gdybym zaczęła podróżować, nie obawiałabym się zmienić tematyki na taką właśnie. :D Z resztą... chyba nawet miałabym więcej chętnych do czytania tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie filmy i seriale tak bardzo nie odbiegają od książek - to nadal mieści się w kręgach kultury :) ja piszę o wszystkim, bo mnie aż nosi, nie dałabym rady pisać na jeden tylko temat. :)

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejne posty i życzę powodzenia! ♥ Bardzo chętnie poczytam również o innych tematach 😉 Sama planuję od nowego roku bardziej przyłożyć się do bloga 😄
    Pozdrawiam!
    ogrodliteracki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia we wprowadzaniu zmian! sama czasem obok książek piszę o filmach czy serialach, więc nie mam nic przeciwko takiemu uzupełnianiu tematyki książkowej :) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu i Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wygląd bardzo mi się podoba, jest przyjemny dla oka i odpręża. :) Co do postanowień: rozwijaj się i pisz o tym, co Tobie w duszy gra. Trzymam kciuki! :)
    https://danuta-palega.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i dużo dobrej weny do pisania postów. Szczęśliwego Nowego 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w wprowadzaniu zmian :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicja! Cieszę się, że tutaj jesteś, haha!

      Usuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka