Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

8/28/2017

Pamiętniki z.. wakacji

Hejka naklejka!

Tak dobrze widzicie - nareszcie pozdrawiam do tej serii. Bardzo się za nią stęskniłem, a wiem, że ją lubicie, także od tego miesiąca posty z niej będą pojawiać się systematycznie. Tym razem postanowiłem, że dodam zdjęcia z dwóch miesięcy, czyli z lipca i sierpnia. Jeśli jesteście u mnie na blogu po raz pierwszy to mała informacja dla Was; jestem blogerem książkowym, zdjęcia lubię robić, ale żadnym profesjonalistom nie jestem dlatego nie są one również jakieś bardzo dobre, robię je dla siebie, ale od jakiegoś czasu za prośbą moich obserwatorów, wstawiam na bloga. Zapraszam do oglądania!





















35 komentarzy :

  1. Jeju uwielbiam Twoje zdjęcia! Nie dość, że są cudowne, to jeszcze książkowe. Mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej takiego typu postów.
    Pozdrawiam// ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie! We wrześniu postaram się zrobić więcej zdjęć :)

      Usuń
  2. Te zdjęcia to skrót wspaniałych wakacji i piękna pamiątka. Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zdjęcia w musztardowym (?) sweterku! ♥
    Ania z bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki! Tak to chyba musztardowy, ale ja się mogę nie znać na tych sprawach :D

      Usuń
  4. Widze ze duzo pracy wlozyles w ten post!
    Piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te zdjęcia!! Z ogromną przyjemnością czytało i oglądało mi się Twój post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama lubię sobie popstrykać, choć zdjęcia zamieszczam raczej na instagramie (determ_zm). Niektóre z Twoich kadrów są naprawdę dobre, jednak z tych co wiele jest podobnych wybrałabym jeden i wstawiła mniej masowo. Skoro to lubisz - może warto choć trochę nakierować się w tę stronę? Choćby na przykład instagramem. Potencjał masz do tego na pewno :).
    Zapraszam, http://dopaskali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałem tak robić, ale stwierdziłem, że to trochę gryzie się z nazwą. To są pamiętniki, pisaliśmy/piszemy w nich gorsze i lepsze chwile, które przytrafiły nam się w życiu. Dlatego ja wstawiam wszystkie zdjęcia, które zrobiłem w danym miesiącu. No i dziękuję bardzo za komentarz :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia :)

    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, chyba jak zawsze! :)

    Pozdrawiam,
    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zraniłeś mnie złamanymi grzbietami :P Ale wybaczę Ci to, bo lubię koty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Harry, nie wyobrażam sobie przeczytanie go bez złamania grzbietów, ale znam parę osób, które tego uniknęły haha.

      Usuń
  10. Nie przejmuj się jakością zdjęć, tym, czy są one wystarczająco dobre, bo to się nie liczy. Nikt z nas nie jest profesjonalistą i nikt nie będzie Cię krytycznie oceniał pod tym kątem. Ważne jest jakie emocje niesie ze sobą zdjęcie i ile wspomnień z niego wyniknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie są, jakieś mega profesjonalne, ale są twoje i już to robi z nich coś niesamowitego ;)
    Mi się bardzo podobają :)
    Pozdrawiam i posyłam buziaki :**
    https://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przeczytać "Był sobie pies" !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre zdjęcia są na prawdę niezłe! :)
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tego typu posty,a u ciebie w szczególności puls dodając twoje ig <3
    pozdrawiam cieplutko
    myszkarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa prześliczne! Uwielbiam takie posty <3 Ten kot jest przecudowny.
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zdjęcia są c u d o w n e! I miło mi widzieć moją Lunę na nich :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka