Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

4/07/2018

Książkowe zdobycze z poprzednich miesięcy


Tak, tak. Wiem, że kończy się zima, a ja wracam do jesieni i grudnia (będzie jeszcze jeden post podsumowujący tę porę roku, haha), ale wiem, że lubicie bookhaul'e, a ja stwierdziłem, że teraz nie będą one pojawiać się w każdym miesiącu, tylko trzy razy w roku. Natomiast będzie więcej zdjęć. W tym miejscu chciałbym Wam bardzo podziękować za wszystkie komentarze, które piszecie, bo dowiedziałem się od Was, że podobają się Wam moje fotografie, chociaż myślałem, że są tragiczne. No dobrze, a teraz przejdę już do "sedna sprawy". Miłego oglądania!








3 komentarze :

  1. Jejku, tyle książek, które chciałabym przeczytać.
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    https://loony-blog.blogspot.com/2018/04/nowe-kieszonkowce-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zbierasz "Serię niefortunnych zdarzeń" w innym wydaniu, niż to na które panuje wszechobecny szał :D Ja przyznam szczerze, że wolę te "szałowe" :) Tylko że ceny powalają...
    Pozdrawiam ciepło! :* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności, za które z chęcią bym się zabrała. ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka