Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

9/03/2016

Co udało mi się przeczytać i kupić w sierpniu? '16

Hejka naklejka!

Wrzesień! Nareszcie wrzesień i jesień! A co z tym przychodzi? Szkoła (swoją drogą życzę wam udanego i zaczytanego roku szkolnego!) oraz podsumowanie miesiąca!  W tym miesiącu mega zaszalałem z ilością książek, które dostałem jak i kupiłem, ale nic nie pobije tego ile w tym miesiącu przeczytałem!Książek w obu kategoriach jest na tyle dużo, że czasami nie mogłem ich pomieścić na jednym zdjęciu a więc przepraszam was za wszystkie zdjęcia, które pojawią się w tym poście. Przejdźmy do Wrap up'u!


Tak jak wspominałem u góry - to jest tylko malutka część tego co udało mi się w sierpniu przeczytać, ponieważ udało mi się przeczytać - 24 książki czyli 8832 (wow!) i tym samym skończyłem wyzwanie 52 książki w roku 2016! Kolejność w jakiej będę podawać wam przeczytane tytuły jest przypadkowa. Harry Potter i Zakon Feniksa, Harry Potter i Książę Półkrwi, Harry Potter i Insygnia Śmierci, Rywalki, Elita, Jedyna, Książę i Gwardzista, Królowa i Faworytka, Miasto Popiołów, Miasto Szkła, Zagubiony Heros, Syn Neptuna, Znak Ateny, Jedyny i Niepowtarzalny Ivan, Zanim się pojawiłeś, Książę Mgły, FanGirl, Ucieczka z mroku, Po schodach do Nieba, Zły jednorożec, Między książkami, Dwór Cierni i Róż, oraz Gdy rodzice dziećmi byli. Trochę tego jest prawda? Haha. Teraz pokażę wam to co dostałem lub kupiłem w tym miesiącu!

przepraszam za to zdjęcie 

Tak jak mówiłem - nie mogłem umieścić tych książek w kadrze, a więc zdjęcie jest jakie jest, ale tym razem napiszę wam tytuły tych książek! 
Opowieści z East High, Pałac Północy, FanGirl, Królowa Cieni, Potworna, Puchaty Smok, Ucieczka z mroku, Tajemnicze bractwo, Wilk, Dwór Cierni i Róż, Armada, Jedyny i Niepowtarzalny Ivan, Po moim trupie, Mały książę (za dużo książąt w tym podsumowaniu miesiąca haha), Gildia Magów, Książę Mgły, Światła Września.

Takie trochę chaotyczne podsumowanie miesiące, ale lepiej, żeby było, niż zęby w ogóle się nie pojawiło! W komentarzach napiszcie co wam udało się przeczytać i kupić w sierpniu! 

32 komentarze :

  1. Wow! Podziwiam, bo ja sama niezbyt przepadam za czytaniem, aczkolwiek niektóre książki potrafia naprawdę wciągnąć! Tak czy siak - szacun! Pozdrawiam. - Kaczor

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Harry'ego Pottera <3 O większości z tych książek nie słyszałam, ale niektóre tytuły mnie zaciekawiły :) Gratuluję ukończenia wyzwania 52 książek w 2016!
    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 24? :O Genialny wynik! Jak udało Ci się go osiągnąć? W dodatku czytałaś takie wielkie tomiszcza Harry'ego Pottera i Darów Anioła :) W ogóle w tym miesiącu czytałaś same świetne pozycje, jak w/w HP, czy całą serię Selekcja :) Zazdroszczę wyniku i tych wszystkich nowych powieści :) Oby wrzesień był równie udany! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Po prostu czytałem góra 3 godzinki dziennie, a to że w tym miesiącu trafiłem na same mega mega wciągające książki to rezultat jest jaki jest haha :D Zaczytanego!

      Usuń
  4. ojejku jak duzo! podziwiam cie... ja nie przeczytałam ani jednej... ale chyba musze sie wziąc w ten rok szkolny oraz następne wakacje zeby dobić taki wynik jak twoj!
    www.alienowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ucieczka z mroku" wydaję się nam bardzo fajna :D Super są te twoje sierpniowe zdobycze :) U nas także na blogu się pojawiły, ale zdobycze ubraniowe itp. :D Hehe ^^ Kuszące te twoje książki :) Musimy się za jakąś zabrać ;3 Buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zobaczyłem! Recenzja "Ucieczki w mroku" jest u mnie na blogu, a więc jeżeli jeszcze jej nie zobaczyłyście to zapraszam serdecznie!

      Usuń
  6. O Fangirl :D ♥ Jeju tak dawno nie czytałam żadnej książki... teraz mam lekturę ''mały książę'' więc będę brała się niedługo za czytanie:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja "Małego Księcia" kupiłem sobie chyba 1,5 tygodnia temu tak po prostu dla siebie nie ze względu na to, ze jest to lektura szkolna :D

      Usuń
  7. Nie pojmuję ludzi, którzy nie czytają! U mnie jeszcze trochę by zakończyć wyzwanie czytelnicze :( Swoją drogą Harry Potter to seria, którą czyta się na raz, muszę znów ją chwycić! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również haha! Ważne, że cokolwiek się czyta! Powodzenia w wyzwaniu :)

      Usuń
  8. O jeju! Ile udało Ci się przeczytać :) coś wspaniałego :) z tych książek nie czytałam żadnej, ale myślę przeczytać "Królowa cieni" :)

    http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest czwarty tom serii "Szklany Tron", a więc polecam 1 czyli "Szklany Tron" :D

      Usuń
  9. Całkiem sporo książek. Niestety nie znam żadnej z powyższych. Pozdrawiam :)

    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. <3 suuuper! Czytanie ksiązek dzisiaj to niestety rzadkość, więc serce rośnie jak się widzi taka pasje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW, mega dużo przeczytałeś ;) Ale to dobrze, ja również uwielbiam czytać !

    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam czytać, tworzę w domu biblioteczkę :) Liczę dopiero nieco ponad 100 egzemplarzy :) Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ma niestety troszkę mniej "dzieci" haha. Dziekuję!

      Usuń
  13. Wow bardzo ciekawy i interesujący post! Świetny blog i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! Imponujący wynik, gratuluję :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale na przyszłość daruj sobie takie reklamy ;)

      Usuń
  15. Sporo tych książek. Też kiedyś lubiłam bardzo czytać książki jednak ostatnio się w tym opuściłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka