Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

9/20/2016

Miasto Szkła, Cassandra Clare - recenzja

Pośród chaosu wojny Nocni Łowcy muszą zdecydować się na walkę u boku wampirów, wilkołaków i innych Podziemnych… albo przeciwko nim. Tymczasem Jace i Clary też muszą podjąć ważne decyzje. Czy mogą pozwolić sobie na zakazaną miłość?

To już trzeci tom serii, albo ostatni tom trylogii "Dary Anioła" - jak kto woli i kolejna dawka emocji!

Nie mogę uwierzyć, że autorka piszę tak jak piszę. No to jest coś cudownego haha.

Książka przeczytana w jeden dzień to sukces, no ale po książkach pani Clare to żadna niespodzianka, a wręcz oczywista, oczywistość.

Podczas czytania tej książki emocje targały mną na prawo i lewo. Co chwilę się śmiałem, wytrzeszczałem oczy bo nie mogłem uwierzyć to w co się dzieje, albo po prostu byłem wzruszony. 

Niestety zakończenie sobie zaspoilerowałem, ale tak tylko troszeczkę, a więc jakaś frajda z czytania jego jak i całej książki była! Ba! I to jaka? Ogromna!

Bohaterowie "przenoszą" się do stolicy Nocnych Łowców, czyli do Idrisu. Wyczekiwałem tego momentu całą serię haha. Ale ile tam zwrotów akcji było! Ile niespodzianek! Tego opisać się nie da! A żeby dowiedzieć się wszystkiego trzeba po prostu doświadczyć tego "na własnej skórze" czyli przeczytać tą książkę!

Tak jak w poprzedniej części wynudziłem się na początku tak w tej nie było takiego momentu. Na szczęście! Lektura jest cholernie wciągająca i kiedy zacząłem ją czytać czas zleciał mi przy niej tak szybko i aż ze smutkiem było mi zamykać tą powieść. Tak mnie wciągnęła!

Jeżeli chodzi o kwestie bohaterów nic od pierwszego tomu się nie zmieniło. Magnusa, Aleca i Isabelle kocham, Simona po prostu lubię, Jace'a nienawidzę, a Clary teraz jest mi zupełnie obojętna. Swoja drogą zejdę może tak na sekundkę na temat serialu. Tak dużo osób narzeka, że główna bohaterka w serialu jest płytka, ale moim zdaniem w książce jest jeszcze bardziej płytka haha.

Podsumowując. Książka była bardzo dobra. Mimo, że pierwszy tom spodobał mi się najbardziej to i tak cała trylogia pozostanie w moim sercu z oceną 7/10. Kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy mówią : "Ja nie potrzebuję czytać kolejnych tomów". Ja potrzebuję i to teraz w tej chwili haha! Mam nadzieję, że na jesień będę miał szansę delektować się kolejnymi tomami!


★★★★★★★☆☆☆
Miasto Szkła, Cassandra Clare, Wydawnictwo MAG, 2013

19 komentarzy :

  1. Miasto szkła czytałem jakiś rok temu, nawet ponad i wciąż wydaje mi się, że to jedna ze słabszych części :>>> Za to następna - cudo <3

    http://belikovbookblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwartej części jeszcze nie przeczytałem, ale mam w planach :)

      Usuń
  2. Nie czytałam ale recenzja brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja jednak nie miałam okazji czytać tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Warto wyrobić sobie własną opinię o całej serii!

      Usuń
  4. Wydaje się być ciekawa :)
    Dobra recenzja, umiesz zachęcić, ogółem fajny blog, bardzo mi się podoba ;)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem, że chłopak tak lubi czytać, niezła recenzja, może i ja bym się na nią skusiła? :) Pozdrawiam!
    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Książek z serii 'Dary Anioła' nie czytałam, ale oglądałam film.
    Super recenzja :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam styczności z ani jedną powieścią z tej serii, ale naczytałam się już tyle pozytywnych recenzji, że muszę spróbować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, gdy kilka lat temu mogłAM zarywać noce, by przeczytać wszystkie książki tej autorki. Nocni łowcy byli u mnie drudzy po Zmiechrzu ;)

    Koniecznie musze pójść do biblioteki po serię z Łocami, by odświeżyć ich w swej pamięci, ale co pamiętam? Super się czytało :D

    zapraszam do siebie
    http://cosmeticsandcare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka