Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

9/10/2016

English Matters #60 - recenzja

Hejka naklejka!

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną "recenzją" czasopisma "English Matters"!

Tak w skrócie - czym jest to czasopismo? Otóż jest o tak naprawdę najnormalniejszy magazyn na świecie, tylko że jest coś co go wyróżnia. Nie jest on magazynem po polsku, a po angielsku! Coś idealnego dla osób, które uczą się tego języka.


Magazyn moim zdaniem powinien spodobać się każdemu. Dlaczego? Ponieważ każdy w nim znajdzie coś dla siebie! 

Czytając go czasami miałem banana na twarzy, czasami byłem zszokowany, ale zawsze zaciekawiony!
W tym numerze English Matters poruszane są nie banalne sprawy takie jak aborcja. 

W magazynie jest artykuł  Justinie Trudeau, a więc coś idealnego dla osób, które interesują się polityką zagraniczną.

Dalej w czasopiśmie możemy przeczytać wzmianki na temat zakupoholizmu, o świętach w Ameryce (jeden z moich ulubionych tematów), o Londynie i tytułowej Australii! Artykuł o niej jest dosyć obszerny, ale to dobrze! Zawsze można dowiedzieć się więcej rzeczy na temat Australii.

Przy każdym z artykułów mamy podane tłumaczenie trudniejszych słówek, a więc nie musimy czas latać do tłumacza/słownika.


tutaj przykład

Tak czy siak nie wspomniałem o jeszcze jednym i zdecydowanie moim ulubionym artykule w tym numerze! Mowa o Kanadzie! O premierze tego kraju już było, ale zdecydowanie bardziej urzekł mnie dalszy ciąg tego artykułu! A już w szczególności krótka notka w dziesięcioma ciekawostkami na temat Kanady oczywiście! Możecie się ze mnie śmiać, ale ja na przykład na prawdę nie wiedziałem, że Kanada jest drugim największym krajem na świecie.

Podsumowując zachęcam do zakupienia artykułu! Nie dość, że się podszkolicie w angielskim, który w tych czasach jest tak naprawdę "językiem obowiązkowym", to możecie dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy!


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Colorful Media!

15 komentarzy :

  1. O- widzę coś idealnego dla mnie. Ostatnio szukam wszelkich sposobów do podszkolenia swojego angielskiego :) Pozdrawiam! :)
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten numer u siebie, jeden z fajniejszych pod względem tematyki artykułów. :)
    Pozdrawiam, Nat z osobliwe-delirium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Magazyn zapowiada się bardzo fajnie. Muszę go zakupić i po przeczytaniu dać mojej pani od dodatkowego angielskiego, ponieważ ona uwielbia magazyny tego typu. Czytanie tego będzie świetnym sposobem na utrwalenie sobie języka angielskiego :)
    Pozdrawiam! :)
    Natalia z Książki widziane oczami Natalii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy magazyn, dla mnie byłby idealny, bo nauka języka jest dla mnie ważna i z pewnością po lekturze takiej perełki wpadłoby trochę nowego słownictwa i utrwaliłaby się gramatyka :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc zachęcam do zakupu, ponieważ magazyn nie jest wcale taki drogi :)

      Usuń
  5. Super post! Bardzo ciekawy magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo :) Jesteśmy bardzo ciekawe tej ilustracji na której Aleks klęka przed Kasią ;3 Super wydają się te tomy! My także nie przeżyłybyśmy połowy książki bez Kasi i Aleksa :D Eh.. lubimy tego typu książki :D Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka