Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

2/16/2017

Ogień za ogień, Jenny Han - recenzja


Plan Lilli, Mary i Kat był idealny. Wspólnie, w najgłębszej tajemnicy, ukarały swoich wrogów. Sprawiły, by cierpieli. Sprawiedliwości w końcu stało się zadość.
Ale Bal Absolwentów nie potoczył się tak, jak sobie tego życzyły. Wszystko wymknęło się spod kontroli.
Teraz, choć nęka je poczucie winy, dziewczyny muszą po prostu się pozbierać i zapomnieć o tym, co się wydarzyło, i o umowie, którą zawarły. Ale z cichą, łagodną Mary jest naprawdę źle. Przepełnia ją gwałtowny gniew, który może sprawić, że komuś stanie się krzywda.
Raz rozpalonego ognia nie da się ugasić…


Po przeczytaniu pierwszego tomu (Ból za ból), stwierdziłem że jest to taka seria/trylogia, która na pewno zasługuje na dokończenie jej i jeszcze w tym samym tygodniu drugi tom dostałem pod choinkę. Książka przeleżała grudzień, styczeń i trochę lutego, w którym ją przeczytałem. Nie wiem dlaczego tak długo zwlekałem...

Jak wiadomo - młodzieżówek jest ostatnio pełno, ale ciężko trafić na jakąś naprawdę dobrą lekturę z tego gatunku nie wspominając już o serii. Ból za ból to właśnie taka książka, która zasługuję na rozgłos bo jeśli chodzi o jej gatunek to jest jedną z lepszych książek/serii jakie kiedykolwiek przeczytałem. Akcja, akcja i jeszcze raz akcja. Świetni i ani trochę nie denerwujące postacie - no oprócz paru wyjątków, które zostały tak wykreowane. Autorki naprawdę bardzo się postarały, a jak może wiecie - nie lubię czytać książek więcej niż jednego autora. Zazwyczaj jest tam sporo bałaganu, ale tutaj go nie ma.

Minusy? Ciężko mi coś znaleźć... No dobra schematyczność, ale to właśnie dodaje książce takiego "klimatu" czy uroku. No i jeszcze jedno. Nie wiem dlaczego autorki napisały, że z Mary (blondynka) nie chce chodzić żaden chłopak - przecież jest piękna nie uważacie? Haha.

Pewnie zauważyliście, że nie pojawił się żaden cytat. Po prostu jakiegoś fajnego w tej lekturze nie znalazłem, ale świetnych scen było sporo! Jednak jak miałbym je tutaj pisać to zmęczyłbym wasze oczy i swoje palce haha. No dobrze podsumowując. Polecam. Polecam z całego serducha przede wszystkim młodzieży! Coś idealnego na ciepłe dni, które już do nas przychodzą. Na pewno jeszcze kiedyś przeczytam te książki mimo, że seria się jeszcze nie skończyła.

★★★★★★★★

20 komentarzy :

  1. Miałam zamiar przeczytać tą serię Ale nie wiedziałam czy będzie ciekawa A teraz jestem pewna przeczytania tej serii

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaję się być ciekawe, będę musiała się za nią rozejrzeć :)
    Dobra recenzja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Strasznie się cieszę, że tym razem trafiłem w Twój gust haha :D

      Usuń
  3. W sumie nie czytam młodzieżówek, ale wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałeś mnie, chyba po nią sięgnę :)
    https://roslinabyjola.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłeś mnie tą książka, myślę, że się skuszę :) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię młodzieżówki, ale to pewnie dlatego, że sama jestem nastolatką haha. Nie słyszałam o tej książce, ale recenzja bardzo ciekawa! Kto wie, może gdy ją gdzieś znajdę to przeczytam? :D
    Super post, pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wygląda interesująco! Możliwe, że zdecyduję się na kupno! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie takie lekkie książki są fajne po ciężkim dniu, odstresowują nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa książka. Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może być bardzo ciekawa :)) Może w wolnej chwili, po nią sięgnę. Wydaje mi się, że moja koleżanka ją ma, więc może mi pożyczy, bo po Twojej recenzji, to mam ochotę ją przeczytać :)
    Świetna recenzja. Miło się czytało :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówiąc szczerze słyszę i tej książce pierwszy raz :) ale wydaje się bardzo ciekawa i koniecznie muszę ją przeczytać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka