Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

2/25/2017

Recenzja English Matters styczeń/luty i Focus on speaking


Hej wszystkim! Dzisiaj przechodzę do was z recenzją dwóch egzemplarzy magazynu "English Matters". Zazwyczaj te recenzje pojawiały się osobno, ale kompletnie zapomniałem o napisaniu ich recenzji za co bardzo przepraszam wydawnictwo Colorful Media. Także bez dłuższego przedłużania najpierw powiem wam co najbardziej spodobało mi się w wydaniu na styczeń/luty!

-Divided Europe czyli sytuacja polityczna w Europie.
-Ciekawostki o "Big Benie".
-Artykuł o Ninie Simone.

A teraz dodatek;

-Artykuł o barierze językowej.
-Popkultura w języku angielskim.
-Quiz

Oczywiście tych artykułów jest o wiele więcej bo średnio w jednym wydaniu mamy ich około piętnastu! Po prostu wybrałem te, które najbardziej mnie zaciekawiły. A co to jest tak w ogóle English Matters? To magazyn dla osób uczących się języka angielskiego. Jeżeli w danej notce znajdują się jakieś trudne słowa obok niej mamy taką małą ściągę, która nam pomoże jeśli czegoś nie zrozumiemy, a więc jak widzicie czytanie tych artykułów nie jest jakieś trudne, a możemy się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy i tym samym pouczyć się języka angielskiego! Serdecznie polecam je każdemu bo wcale nie kosztują jakoś dużo (ceny widać na zdjęciach).

Jeszcze tak krótko po za recenzją - "powracam" do bloga. Jak pewnie wiecie przez jakieś dwa tygodnie było mnie tutaj bardzo mało, ale już wracam. Nauka mnie bardzo przytłoczyła na szczęście teraz zapowiedziany mam tylko jeden sprawdzian. Do kolejnego posta, który mam nadzieję pojawi się w poniedziałek!

Za egzemplarze dziękuję wydawnictwu Colorful Media!

27 komentarzy :

  1. To bardzo dobry pomysł na naukę języka angielskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy choć którki post. Nigdy nie czytałam tego typu magazynów. Pozdrawiam 1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie czytałam takiego magazynu, ale to musi być super sprawa!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko kiedy czytam magazyny, a po ten na pewno nie sięgnęłabym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami czytuję "English Matters" i trzeba przyznać, że to bardzo fajny sposób na naukę języka :)
    Pozdrawiam,
    Zagubiona w słowach

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w nauce języków pomagają aplikacje, jednak czytając artykuły można również się sporo nauczyć, nawet nie znając słówka możemy się 'domyślać' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi w nauce języków najbardziej pomaga osłuchiwanie się z nimi, dlatego takie magazyny raczej są nie dla mnie :D
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny sposób na naukę języka! Od dłuższego czasu zastanawiam się jak polepszyć swój angielski. Próbowałam już wielu sposobów, może akurat ten mi jakoś pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W szkole ucze się niemieckiego i francuskiego, ale z takim magazynem angielki w domu to super pomysł 😉
    Zapraszał do mnie :)
    werrkaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dawno mnie tu nie było, ale już powracam, a widzę, że publikujesz bardzo dużo postów :D
    Magazyny od Colorful Media uwielbiam, w szczególności BEM. Ale English Matters też czytam z przyjemnością, teraz jestem w trakcie nowego numeru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem czytam jakieś łatwe książki w języku angielskim, magazynu jeszcze nigdy, ale ten z pewnością kupię ;) bardzo ciekawy pomysł z tymi ściągami

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne :) Ja za bardzo nie lubię języków obcych, a raczej się ich uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raz tylko kupiłam English matters i bardzo mi się podobał ten magazyn. Akurat trafiłam na numer o Szkocji, a wtedy dopiero wróciłam ze Szkocji <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka