Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

2/02/2017

Czytelnicze, serialowe, filmowe i blogowe podsumowanie miesiąca + bookhaul!




Pierwszy miesiąc 2017 roku minął mi w mgnieniu oka. Mimo wszystko ten miesiąc uważam za udany. Szykuje się dosyć ciekawy rok, a przynajmniej tak mi się wydaje. Tak jak mówiłem wam w podsumowaniu czytelniczym grudnia od tego roku te podsumowania będą bardziej rozbudowane, a "kategorie" już napisałem w tytule. Post zapewne będzie długi, a więc bez przedłużania zapraszam was na podsumowanie czytelnicze!


Na zdjęciu jest dziewięć książek, ale w styczniu przeczytałem o wiele więcej lektur! Po prostu chyba troszkę przekonałem się do wypożyczania książek z biblioteki dlatego nie ma ich tutaj na zdjęciu. A więc cała lista w kolejności chronologicznej wygląda tak;

1. Miasto Upadłych Aniołów 
2. Podróż Wędrowca do Świtu 
3. Wróć jeśli pamiętasz 
4. Księga Snów 
5. W pierścieniu ognia 
6. Anaruk Chłopiec z Grenlandii
7. Margo
8. Lawendowy Pokój
9. Ania z Zielonego Wzgórza
10. Miasto Zagubionych Dusz
11. W naszej rodzinie
12. Reguły Gry
13. After, Płomień pod moją skórą
14. Pax
15. Szatan z siódmej klasy

Najlepsza książka - w styczniu przeczytałem naprawdę wiele wspaniałych lektur i w moim sercu na długo pozostaną trzy z nich (jedna gości już tam od dwóch lat), ale chyba najlepszą książką w tym miesiącu była Księga Snów.
Najgorsza książka - to zdecydowanie "Szatan z siódmej klasy" - pierwsza pozycja, którą oceniłem jedynką w skali 1-10.
Ilość przeczytanych stron - 5216
Długość przeczytanych grzbietów w cm - 30.1 + "Księga Snów", którą czytałem jako e-book.
Średnia ocen przeczytanych książek - 6.7

To na tyle w wrap up'ie czas na bookhaul, ale standardowo będzie tylko zdjęcie haha.

(kot odbiera mi fejma)

Czas na nową kategorię - filmowo serialową! Ja zazwyczaj nie oglądam żadnych seriali ani filmów poza "M jak miłość", ale w styczniu się przełamałem i stwierdzam, że muszę je częściej oglądać.

Seriale; 
-Shadow Hunters sezon 1 odcinek 12
-SKAM sezon 1 wszystkie odcinki 9/10
-SKAM sezon 2 wszystkie odcinki 4/10
-SKAM sezon 3 wszystkie odcinki 10/10
-SKAM sezon1 osiem odcinków (tak oglądałem drugi raz)
-M jak miłość dwa odcinki
-Królowe Krzyku sezon 1 do odcinka ósmego
Filmy;
-Wielki Mur 7/10
-Nerve 10/10
-Łatwa dziewczyna 9/10

I kolejna nowa kategoria - blogowa!

Liczba wyświetleń - 5649
Komentarze - (kategoria będzie "działać" od przyszłego miesiąca, ogólna ilość komentarzy - 3946
Obserwatorzy - (kategoria będzie "działać" od przyszłego miesiąca, ogólna ilość obserwatorów - 510)
Najpopularniejszy post - Urodziny bloga + konkurs

Mam nadzieję, że post wam się spodobał! Zaczytanego miesiąca!

39 komentarzy :

  1. Słyszałam o tej książce after, jednak ne przeczytałam jej jeszcze, ale mam taki zamiar. Ogromna ilośc stron, wow jestem pod wrażeniem. A kot jest prześliczny *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy książka Margo ci się podobała? Parę osób mi ją polecało i zastanawiam się czy warto przeczytać ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była naprawdę dobra! Zresztą jakiś miesiąc temu pojawiła się recenzja :)

      Usuń
  3. Ej, ale "Szatan z siódmej klasy" był w podstawówce fajną lekturą :c Teraz pewnie bym kijem nie ruszyła, ale to było fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam kiedyś przeczytać aftera, ale nie przypadł mi niestety go gustu:( fajne zdjęcia książek i trafny wybór seriali;)

    zapraszam do mnie
    https://durabilityblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ale ty duzo ksiazek czytasz, naprawdę. Wróć jeśli pamiętasz również czytałem pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeczytałam 8, ale jestem w 2 technikum, więc to zrozumiałe, że mam duuuużo więcej nauki i obowiązków :) Jestem zadowolona ze swojego wyniku.
    Bardzo dobry wynik, oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę bardzo dobry wynik ;) Zaczytanego lutego!

      Usuń
  7. chciałabym mieć więcej czasu na czytanie książek 'dla rozrywki' niż na studia :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zazdroszczę, że masz tyle czasu na czytanie książek, które sam sobie wybierasz, ja muszę czytać do szkoły :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znalazłabyś czas na przeczytanie jakiejś książki tak sama z siebie ;)

      Usuń
  9. wow zazdroszczę tyle czasu
    http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałyśmy Szatana z siódmej klasy i też nam się nie podoba :/ Jakoś do nas nie przemawia. O SKAM to teraz bardzo popularny serial ^^ Dużo o nim słyszymy, chyba musimy obejrzeć. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Miasto upadłych aniołów, pax bardzo fajne według mnie , reszty nie czytałem No poza szatanem z siódmej klasy ;) seriali których wymieniłeś tez nie kojarzę No oprócz m jak miłość bo sam oglądam ;) jeśli mógłbym cos polecić to z książek polecam "sztuka zwycięstwa" a z seriali Lucyfer albo Skins. Pozdrawiam serdecznie vanillasfreak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem o Skinsach... Ale chyba nie obejrzę :D

      Usuń
  12. Całkiem niezły stosik. Ja przez styczeń przeczytałam tylko trzy książki, bo przed feriami nie miałam za wiele czasu.
    Ja za to Szatana z Siódmej Klasy wspominam miło ale każdy ma inne gusta :D
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe pozycje! "Pax", "Lawendowy pokój" oraz "Dary Anioła" bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  14. O W Pierścienie Ognia jedna z moich ulubionych książek też kocham czytać pozdrawiam bolgopodrozach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam że tak dużo czytasz, ja mam na to mało czasu. A tęsknie za czytanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mi się wydaje, że książka "Szatan z siódmej klasy" była lekturą. Mam nadzieję, że napiszesz recenzję tych wszystkich "zdobyczy".
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość już doczekała się swojej recenzji :)

      Usuń
  17. Ja bardzo chciałabym przeczytać książkę Margo. Intryguje mnie, czuję, że to może działać na moje emocje. Mam też w planach książkę Pax może kiedyś mi się uda ją przeczytać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nina George - te dwie książki są rewelacyjne. <3 Margo jest wspaniałą książką, a ostatnio skończyłam Dwór cierni i róż i jestem zafascynowana! I nie mogę się doczekać lektury drugiego tomu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co to za książka która leży na Dworze mgieł i furii?
    M jak miłość króluje pośród seriali xddd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też "DMIF" - "ACOMAF" tylko, że w wersji dla recenzentów.

      Usuń
  20. Jejku! Kiedy ty masz na to wszystko czas?? Zazdroszczę przeczytania tylu książek w ciągu zaledwie miesiąca! ☺ książki pozwalają tak bardzo rozwijać wyobraźnię i umysł!

    Pozdrawiamy BT

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka