Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

1/31/2017

Pamiętniki z... stycznia

Hejka naklejka!

Tak jak widzicie po tytule tego posta dzisiaj przechodzę do was z "pamiętnikami", czyli serii, w której czasami pokazuję twarz i zawsze książki i koty. Wahałem się czy oby na pewno kontynuować tą serię bo przesyłanie, sklejanie i wrzucanie na bloga paruset zdjęć nie należy do najfajniejszych zajęć jednak widzę, że podobają wam się moje zdjęcia robione telefonem. Tak zdjęcia na bloga robię telefon możecie mnie za to zabić, ale na razie nie myślę o tym, żeby kupić sobie jakiś lepszy aparat. Do tego takie posty to świetna pamiątka! Zawsze po paru miesiącach można zobaczyć gdzie się było i co czytało. No dobrze koniec wyjaśnień zapraszam na posta!
































21 komentarzy :

  1. Bardzo uroczy kotek :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, wybacz, tym razem książki schodzą na drugi plan, bo na scenę wchodzi typowa kociara :D Ale cudowny kotek! Sama mam w domu pięć... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładne zdjęcia :D
    http://belikovbookblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post! Taka odskocznia od recenzji i wgl! :D Zdjęcia są bardzo ładne. W sumie to ja też robię zdjęcia telefonem xD Żal mi hajsu na jakiś dobry aparat. Lepsze są książki haha :D Kotek jak zawsze piękny, a zdjęcia książek interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Lepiej wydać kasę na książki :D

      Usuń
  5. Najbardziej podobają mi się pierwsze zdjęcia koty są bardzo słodkie. Oczywiście reszta niczego sobie. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pierwsze podobają się najbardziej bo są najnowsze :))

      Usuń
  6. też ostatnio sporo zdjęć robię telefonem, bo nie chce mi się wyciągać aparatu, a jakość jest porównywalna. ;) bo też jeszcze sobie żadnego porządnego nie mam. ;)
    a kot śliczny, ostatnio szalenie mam do nich słabość, chociaż moich świnek nie zamieniłabym za nic w świecie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świnki są słodziutkie! I morskie i takie normalne <3 :D

      Usuń
  7. Kocham koty też mam !
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Słodki kotek :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze zdjęcia to te z kotem! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja telefonem nawet nagrywam na youtube i jakoś idzie :D A zdjęcia robisz świetne, dodatkowo kotek ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam niestety za kotami :/ jak na zdjęcia robionw telefonem, to są całkiem niezłe ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka