Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

1/08/2017

Co udało mi się przeczytać i kupić w grudniu '16?

Hejka naklejka!

Święta, święta i po świętach. Tak długo czekałem na te parę dni, ale kiedy one nadeszły chciałem, żeby jak najszybciej się skończyły. Nie było takiego klimatu świątecznego przez co te święta były takie "nijakie". No dobra święta świętami, ale w grudniu przeczytałem naprawdę mnóstwo świetnych książek, które za chwile zobaczycie, ale zanim się to stanie mam dla was jeszcze jedną informacje. że Jest to już ostatnie tego typu podsumowanie miesiąca na moim blogu. Ta "seria" nie znika całkowicie! Będzie po prostu jeszcze bardziej ulepszona! Oprócz książek, będą pojawiać się tutaj podsumowania serialowe i blogowe. Dobrze przejdźmy już do pokazania wam książek jakie udało mi się przeczytać w grudniu!

(przepraszam za to zdjęcie, ale inaczej książki by się nie pomieściły haha)

1. Opowieść Wigilijna (której nie ma na zdjęciu)
2. Zabójczyni i Uzdrowicielka
3. Zabójczyni i Czerwona Pustynia
4. Zabójczyni i Podziemny Świat
5. Zabójczyni i Imperium Adarlanu
6. Korona
7. Ostatni Potomkowie
8. W śnieżną noc
9. Ból za ból
10. Ja, diablica
11. Igrzyska Śmierci (których nie ma na zdjęciu)
12. Księga wyzwań Dasha i Lily
13. Książę Kaspian (którego nie ma na zdjęciu)
14. Dwór Mgieł i Furii
15. Rywalki
16. Elita
17. Jedna
18. Książę i Gwardzista
19. Królowa i Faworytka
20. Następczyni
21. Korona

Najlepsza książka tego miesiąca - Igrzyska Śmierci. Jeśli miałbym brać pod uwagę całą serię "Selekcja" to na pewno ona byłaby "najlepszą książką tego miesiąca", ale nie byłoby to sprawiedliwe wobec innych książek. Elita to moja ulubiona część "Rywalek" jednak kiedy stoi taka samotna to odrobinę lepsze są od niej "Igrzyska".

Najgorsza książka tego miesiąca - Zdecydowanie "Książę Kaspian". Jedna z najsłabszych lektur jakie przeczytałem w poprzednim roku.

Ilość przeczytanych stron - 5820

Średnia ocen przeczytanych książek - 8.47

(przypadek taki sam jak w wrap up'ie haha)

Standardowo nie będę tutaj nic pisać bo chyba dobrze widzicie jakie są to książki, ale jeśli ktoś nie mógłby odczytać jakiegoś tytuły to śmiało piszcie w komentarzu - pomogę haha!

29 komentarzy :

  1. No powiem Ci, że szalejesz. Haha :D Sporo przeczytałeś. Ja chyba nigdy nie przeczytałam więcej niż 15 książek w 1 miesiącu, więc wiesz xD Zazdro książkowych zdobyczy. Byś się podzielił, a nie trzymasz wszystko dla siebie xD
    Czekam na te "ulepszenie" podsumowań, bo wydaje się, że będą bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Rekord był w sierpniu - 24 książki :D

      Usuń
    2. Kiedy ty na to znajdujesz tyle czasu?! Zdradź sekret! Haha :D

      Usuń
  2. Podziwiam za tak dużą ilość przeczytanych książek, ja nie mam tak dużo czasu żeby na spokojnie przeczytać coś jak to mówią od deski do deski, a na prawdę nie lubię się odrywać od lektury... Również jak Ty zapałałam miłością do Igrzysk Śmierci, ale jest u Ciebie także sporo książek, których nie czytałam także pewnie zabiorę się za coś :) Fajnie, że znalazłam kogoś kto prowadzi bloga książkowego i ma ten sam gust ♥ Czekam niecierpliwie na nową ulepszoną wersję tej serii!
    http://paralume-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow dużo tego ci powiem ja niestety nie mam jak na razie czasu by dokończyć czytać książkę ponieważ mam za dużo rzeczy na głowie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego, ciekawe tytuły.Kilka z nich z chęcią przeczytam.Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje. mogę pozazdrościć, niezbyt lubie czytać ksiażki tego typu, raczej konstruktywne czytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Sporo tego. U mnie chyba jedynymi książkami jakie czytam są te związane z moim kierunkiem studiów :) http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle książek w jeden miesiąc - podziwiam :).
    Muszę się wziąć za siebie, bo ostatnio zaniedbałam się z czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo masz tych książek :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow.
    Tyle książek - przeczytanych, jak i zdobytych.
    Wow.
    Nie sądziłam, że chłopaki lubią czytać :D I to takie pozycje, które wydawać by się mogło są głównie dla dziewczyn - chodzi mi tutaj o serię "Rywalki" :)

    Z Twoich obu stosików czytałam "Natępczyni", "W śnieżną noc", które dobrze wspominam, a także całą trylogię "Igrzysk śmierci" i całą serię "After" <3 Obie serie bardzo lubię ;)

    Życzę dwa razy większej dawki książek na styczeń :)

    Pozdrawiam :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:

    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne książki 😁
    http://blogmarinaa.blogspot.com/2017/01/postanowienia.html?m=1 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję grudniowego wyniku! Naprawdę sporo się tych książek nazbierało ;)
    Muszę przyznać, że mnie też "Książę Kaspian" nie zachwycił, wprawdzie nie był najgorszy, ale zdecydowanie wolę pierwszą część "Opowieści z Narnii" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Ja również wolę pierwszą część :)

      Usuń
  12. Uwielbiam serię "Rywalki" :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem przeczytania tylu książek 😱
    Ja tylu nawet w rok nie przeczytałam :(

    Pozdrawiam
    kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W 2016 udało mi się przeczytać cała serię "Więzień labiryntu". Mam nadzieje że w tym roku znajde czas na coś wiwcej :)
    ----------
    www.dietisab.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie mojego postu! Byłbym bardzo szczęśliwy gdybyś pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeżeli spodobał Ci się mój blog!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka